مهارت‌ ها و ویژگی‌های کپی رایترهای حرفه‌ ای

با اینکه هیچ فن تحصیلی خاصی در دانش گاه برای نسخه برداری رایتر شدن نیست. آموزش سئو در مشهد البته برای اینکه بتوانید به یک نسخه برداری رایتر حرفه ای تبدیل گردید می بایست در تعدادی مهارت‌ ها حرفه ای گردید، برای مثال:

احاطه به گویش انگلیسی
دیده‌هایی تیزبین و ظریف برای دیدن جزئیات
دامنه عبارات پهناور
فضولی
اعتنا به نقطه نظرها گوناگون و دیدن دنیا از لحاظ اشخاص متعدد
مهارت تحقیق کردن
خلاقیت
هوش اجتماعی بالا
بضاعت و توان همدردی و فهم و شعور احساسات دیگر افراد
چه افرادی میتوانند نسخه برداری رایتر باشند؟
معمولاً افرادی که نگارش خیر دارا‌هستند نظیر اشخاص مولف می توانند اسکن رایتر خیر باشند. اما نویسندگانی که مهارت نسخه برداری رایتینگ داشته باشند یا این که آن را کسب نمایند. اما این کل داستان وجود ندارد. این اشخاص می بایست تماما به تبلیغات و بازاریابی وضعیت بازار و شیوه‌های متقاعد کردن مشتری نیز مسلط باشند.

کاربردهای اسکن رایتینگ چه چیزی است؟
هر صنفی و هر شرکتی به یک اسکن رایتر نیاز داراست و سوای آن نمی‌تواند از حداکثر اقتدار خویش برای فروش متاع و درآمدزایی به کار گیری نماید. با به کارگیری از صنعت اسکن رایتینگ می‌قدرت به هدف ها ذیل دست‌یافت:

تبدیل شدن به یک مارک شناخته‌گردیده در بین عموم یا این که برندسازی
ارتقا فروش
تبدیل مشتری به تبلیغ‌کننده محصول ها
برانگیختن احساسات در مشتری

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 13 ]

[ شنبه 21 اسفند 1400 ] 11:04 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

پنالتی گوگل چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

همانگونه که گفته شد، الگوریتم پاندا به مراد آموزش سئو در مشهد شناسایی و تشخیص تارنما‌های بی‌ قیمت از لحاظ محتوا به وجود آمده میباشد. تارنما‌هایی که از تکنیک‌های بهینه سازی ‌‌کلاه‌‌ سیاه برای درج مطالب خویش استعمال می‌کردند به گذر زمان مجال بوسیله الگوریتم پاندا از حاصل کاوش گوگل حذف یا این که در اصطلاح در گیر پنالتی گوگل شدند. درحال حاضر سوالی که پیش میاید این میباشد که:

چه‌طور تشخیص دهیم که مبتلا پنالتی گوگل گردیده‌ایم؟ 

در جواب بدین پرسش بایستی اذعان کرد که در صورتی‌که اینترنت‌تارنما پربازدیدی دارید و از محتوا نسخه برداری و معدود قیمت استعمال میکنید، ممکن میباشد ناگهان بازدید ارگانیک تارنما شما کاهش یابد و از حاصل صفحه های درجه گوگل حذف یا این که به صفحه ها دوم منتقل گردید که در این حالت احتمالا وبسایت شما در گیر پنالتی گوگل گردیده است. در پی به معیارها و فاکتورهای تاثیرگذار بر seo‌ تارنما که به وسیله الگوریتم پاندا آیتم تحلیل قرار خواهد‌ گرفت، میپردازیم.

بیشتر بخوانید: الگوریتم کبوتر گوگل چه چیزی است و چه تاثیری در seo داراست؟



معیارهای منفی تاثیرگذار بر seo‌وبسایت از نگاه الگوریتم پاندا
در‌صورتی‌که الگوریتم گوگل پاندا آپ دیت‌رسانی خواهد شد، یک سری واحد سنجش و فاکتور را در محتوا‌‌گذاری تحت عنوان دست اندرکاران مخرب در seo‌ وبسایت در لحاظ می گیرد که پیرو این قسمت به آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد:

•    محتوای نسخه برداری یا این که تکراری

الگوریتم گوگل پاندا به‌راحتی محتوای اسکن گردیده از وب سایت‌های دیگر را تشخیص می دهد و دراین‌صورت احتمال در نظرگرفتن جریمه بوسیله گوگل بسیار خواهد بود به این ترتیب اصلا از مطالب و محتوای اسکن گردیده وبسایت‌ های دیگر برای وبسایت خویش به کار گیری نکنید.

•    محتوای کوتاه و نادر وسعت

در شرایطی که از محتوای کوتاه که دربرگیرنده چندین‌ پاراگراف یا این که چندین‌ واژه می باشند برای تارنما خویش به کار گیری نمائید، گوگل پاندا صفحه ها تارنما شما‌را ضعیف و بی‌بها تلقی می‌نماید.

•    محتوای ناسازگار با گوگل

در شرایطی که در برگه‌ای از وب سایت خویش به استفاده کننده سفارش اخذ تخفیف، مقاله تازه و ... را در شکل کلیک دهید البته استفاده کننده بعد از کلیک با برگه خالی یا این که با محتوای نامرتبط مواجه گردد در‌این‌صورت‌ محتوای وب سایت شما با ضوابط گوگل سازگار نخواهد بود و حتما مبتلا پنالتی گوگل می‌گردد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 14 ]

[ سه شنبه 17 اسفند 1400 ] 11:52 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

آیا حذف صفحات اضافی و ناکارآمد می‌تواند به سئو سایت شما کمک کند؟

منشی گردهمایی با پرسیدن این سؤال قصد دارااست بداند آموزش سئو در مشهد آیا حذف صفحه های بی‌بها به بهبود seo وبسایت کمکی می‌نماید یا این که نه. پیش‌مسئله این سؤال این میباشد که با حذف صفحاتی که ارزشی ندارند، تمرکز گوگل بیشتر به سمت صفحه های اساسی تارنما کشیده می‌گردد.

پس سؤال این میباشد:

آیا کاهش تعداد صفحه های تارنما با نوایندکس کردن صفحه های محصولاتی که طی 16 ماه قبل impression صفر داشته‌اند، قادر است سبب بهبود seo وب سایت خواهد شد؟

فرض را بر این میگیریم که اکنون 10 الی 15 درصد از صفحه های سایتمان اینگونه وضعیتی دارا‌هستند و در واقع ارزشی برای وب سایت ندارند و به نوعی صفحه ها مرده محسوب می گردند.

سؤالم این میباشد که پس از نوایندکس کردن این صفحه های، در واقع صفحه های کمتری را در نقشه وب سایت تصویب خوا‌هیم کرد و گوگل عالی میتواند روی سایر سایتمان تمرکز نماید؟»

نمونه کاربردی: یک چالشی که اکثر مدیران وب سایت ها با آن رو به رو میباشند این میباشد: حذف یا این که نوایندکس کردن تگ (برچسب) های وبسایت یا این که نگه داری تگ (برچسب) های وبسایت؟

همانطور که می‌دانید تگ ها نیز مانند گونه های دیگر صفحه های وب سایت، جزئی از وب سایت می باشند و با ساخت‌و‌ساز هر تگ، در واقعیت یک ورقه نو به صفحه ها وب سایت اضافه می‌شود. بدین ترتیب این مورد میتواند ایراد ساز باشد و تعداد صفحه های ایندکس گردیده وب سایت را ارتقا دهد. در زمان تگ گذاری برای صفحه های (مخصوصا تارنما های خبری)، تگ های شبیه و تکراری بخش اعظمی به وجود خواهد آمد. بعضی تصمیم می‌گیرند خاطر خویش را از این بابت شل نمایند و کد نوایندکس را به صفحه های تگ اضافه می نمایند. ولی آیا اینگونه کاری صراحت دارد؟ به لحاظ شما در وبسایت های فروشگاهی، توریسم، خبری، شرکتی و... تگ ها را چه فعالیت کنیم؟ نوایندکس کنیم یا این که آن‌ها‌را نگه داریم و تعداد صفحه ها ایندکس گردیده وبسایت را ارتقاء دهیم؟

جواب: چاره قطعی درباره‌ی این خلل نمی اقتدار بخشید. با دقت به نوع وب سایت و حوزه کار آن بایستی تصمیم بگیریم. البته موضوعی که مشخص و معلوم و بدیهی میباشد این میباشد که بایستی در شیوه ساخت صفحه ها تگ و اسم گذاری آنها بسیار توجه کنیم و وسعت صفحه ها تکراری و بی قیمت وب سایت را بالا نبریم.

یک پرسش دیگر:

به حیث شما با صفحه های سرچ (جستجوی درون وبسایت) چه شغل کنیم؟ بگذاریم ایندکس شوند یا این که آن‌ها را نوایندکس کنیم؟

در زمینه‌ی هرمورد از این نوع صفحه های (تگ، جستجوی داخلی، آلبوم، مثال فعالیت و...) می بایست مبنی بر نوع تارنما تصمیم گیری گردد. می بایست حوزه شغل تارنما را به نیکی بشناسیم و برای نگه داری این صفحه های یا این که حذف آن‌ها از نتیجه ها گوگل به صحت تصمیم بگیریم.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 15 ]

[ دوشنبه 16 اسفند 1400 ] 12:39 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چه زمانی کنیبالیزیشن مشکل ایجاد می‌کند؟

فکر کنید روی کلمه ها کلیدی مشخصی در درحال حاضر رقابت با رقبا میباشید آموزش سئو در مشهد و برای به دست آوردن شایسته ترین سکو‌ها خیلی سعی کرده‌اید. از سوی دیگر ناگهان متوجه می شوید که در درحال حاضر افت مرتبه می‌باشید و مقام‌های بهتر خویش را از دست داده‌اید. این نقص‌ به جهت همنوع‌خواری میباشد که محتوای شما با لغات کلیدی یکسان به وجود آورده‌اند و در واقع جايگاه و اعتبار آن‌ها تقسیم گردیده است. ولی حواستان باشد این خلل صرفا برای لغات کلیدی به طور کامل یکسان چهره نمی‌دهد و چنانچه حدودا لغات کلیدی شما شبیه باشند نیز مبتلا همنوع‌خواری میشوید.

چه طور کنیبالیزیشن را تشخیص دهیم؟
یکی ایرادات اصلی این میباشد که بخش اعظمی از وبمسترها و کارشناسان seo گهگاه متوجه نمیشوند که اسیر همنوع‌خواری گردیده‌اند. برای تشخیص کنیبالیزیشن طریق‌های مختلفی وجود دارااست. بی آلایش‌ترین و شایسته ترین طریق این میباشد که در موتور جستجوی گوگل عبارت پایین را وارد نمائید:

Site:example.com keyword

به مکان example.com با ید نشانی وب سایت و به مکان کیورد نیز واژه کلیدی موردنظر را وارد فرمایید. ضمن اینکه می توانید از ابزارهای متفاوت نیز برای تشخیص کنیبالیزیشن به کار گیری نمائید.

چه‌گونه خواهیم توانست ایراد کنیبالیزیشن را حل کنیم؟
برای حل ایراد همنوع‌خواری شیوه‌های گوناگون وجود داراست. در آغاز خوب میباشد تصمیم بگیرید که می خواهید کدام مقاله را نگه دارید. بعد می توانید محتوا را یکدست کرده و یک مقاله بدون نقص و جامع داشته باشید و مطلبی که نمی خواهید حذف فرمائید. ولی ریدایرکت 301 نیز برای این مقصود گزینه به کارگیری قرار می گیرد، گرچه بعضا از کارشناسان خیلی با ریدایرکت 301 زیاد، موافق نیستند. طرز دیگر این میباشد که در شکل قابلیت و امکان یکی‌از محتوا را پیرامون واژه و کلمه کلیدی دیگری با صرفه نمایید تا دو مقاله با واژه کلیدی شبیه مرتبه یکدیگر را نخورند.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 14 ]

[ يکشنبه 15 اسفند 1400 ] 11:12 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

رقص گوگل در عمل چگونه است؟

حال مجال آن رسیده که ببینیم آموزش سئو در مشهد در فعالیت و دنیای حقیقی و واقعی رقص گوگل به چه شکل میباشد و چه هنگامی چهره میدهد. در واقع گوگل برای محتوایی که اخیرا منتشر می شود و در شیت دوم، سوم یا این که آنگاه در نتیجه ها کاوش قرار میگیرد، فرصتی قائل میگردد تا به برگه نخستین بیاید و تحقیق کند یوزرها و مخاطبان چه رفتاری با آن دارا هستند. در‌این مسیر تعداد کلیک‌های دریافتی، خلق یوزرها پس از ورود به ورقه متبوع و بازه مجال حضور آن ها در ورقه چک می گردد. آن‌گاه نتیجه ها به دست آمده با شیت‌ای که تا قبل از این درین جايگاه حضور داشته مقایسه می شود و در‌حالتی که تلاش بهتری داشته باشید، درجه شما نیز بهبود پیدا می‌نماید. در مقابل در صورتی نتوانسته باشید حیث مخاطبان را جلب نمایید، حتما به رده پیشین خودتان بر میگردید. براین اساس خوب میباشد از قبلی به تفکر باشید تا وقتی که این مجال از سوی گوگل به شما تعارف زده شد، به شایسته ترین صورت ممکن از آن به کارگیری فرمائید.

تاثیر گوگل دنس بر حاصل کاوش و سکو وب سایت ها
در سال‌های اخیر، گوگل بیشتر تمرکز خویش را اهمیت دادن به مخاطبان و کردار آنان قرار داده میباشد و دیگر مانند پیشین وجود ندارد که با یک‌سری ترفندها مانند تصاحب کردن بک لینک و پیوند از منابع گوناگون مانند بلاگ‌هایی که خودتان ساخت و ساز یا این که نحوه‌های دیگری زیرا کیورد استافینگ (Keyword Stuffing) که در آن بارها و بارها کلمه و واژه کلیدی را در متن می‌نوشتید، بتوانید مرتبه خویش را در حاصل کاوش افزایش دهید. از آنجایی که رقص گوگل تماما روی همین قضیه تمرکز دارااست، شاید سکو‌هایی که در یک بازه کوتاه می بینید موقتا باشد و یک سری روز پس از اینکه در شیت اولیه حاصل بودید، به شیت دو سقوط فرمایید، اما دستکم می دانید خلق و خوی مخاطبان با محتوای شما چه گونه بوده میباشد. به همین ترتیب در صورتیکه از قبلی نرم افزار‌ریزی و استراتژی ما یحتاج را داشته باشید، بدون نقص می توانید ار فرصتی که گوگل دنس به شما داده به کار گیری فرمائید و سکو‌های نیکی را به خودتان تخصیص دهید. پس تا میتوانید برای مخاطبان‌تان قیمت قائل گردید و با ایجاد محتوای کاربردی، مخصوص و پر ارزش سبب ساز جلب لحاظ آن‌ها گردید تا نسبت به شما و محتوای‌تان خلق مثبت داشته باشند.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 14 ]

[ يکشنبه 8 اسفند 1400 ] 11:58 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

آپدیت هسته گوگل و ارزیابی مجدد محتوا :

فرض نمائید به روز هسته گوگل ارائه گردیده آموزش سئو در مشهد و برخی از صفحه های شما آنقدرها که می بایست، کارایی خیر ندارند. ممکن میباشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه های، راهنما و شیوه نامه های گوگل را نقض نکرده اند یا این که در گیر جریمه دستی یا این که الگوریتمی نشده اند. گهگاه از تایم ها هم کاهش سعی صفحه های ممکن میباشد به خیال تغییرات الگوریتمی باشد. حقیقت این میباشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد کاغذ خاص یا این که تارنما خاصی را غرض قرار دهد نیست. این تغییرات به مراد بهبود نظارت محتواست. اینگونه تغییراتی ممکن میباشد صفحاتی که تا قبل از این کارایی خیر و خوبی نداشته اند را فراتر بیاورد. بیایید این زمینه را با یک نمونه ارزیابی کنیم و ببینیم آپ دیت هسته گوگل چه گونه شغل می نماید. فرض فرمایید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی برتر در سال 2015 را منتشر نموده اید.  یک سری سال آنگاه در سال 2019، فهرست خویش را با فیلم های سینمایی نو آپ دیت میکنید زیرا هم اکنون فیلم هایی ارائه گردیده‌است که پیش از این وجود نداشته و میتوانید کاندید قرار به چنگ آوردن درین فهرست باشد. همینطور ممکن میباشد بعضی از فیلم ها را مجدد چک فرمایید و متوجه گردید که آنان اینک بایستی رده بالاتری نسبت به پیشین داشته باشند. فهرست شما با سپری شد فرصت عوض می شود و فیلم هایی که پیش از این مقام بالاتری در آن داشتند ممکن میباشد به شرایط های دیگری هدایت شوند. در رابطه آپ دیت های هسته گوگل هم، اینگونه اتفاقی صورت می‌دهد.

بر روی محتوای خویش تمرکز فرمایید:

همان طور که توضیح دادیم صفحاتی که بعداز به روز هسته، همت خویش را از دست میدهند و افت درجه به دست می‌آورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن نقص‌ هم نباشد. بعضا ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر و خوبی ندارند ممکن میباشد حس نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان ایفا دهند. در اینگونه قوانینی پیشنهاد میکنیم بر روی محتوای خویش تمرکز نمایید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در چنگ یوزرها تان میگذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش می‌باشند. او‌لین قدم این میباشد که خصوصی به راهبرد ها ور اهنمایی که تا قبل از این داشتیم بزنید و مجدد کیفیت محتوای خویش را نظارت نمائید. ما این سفارش ها را با یکسری سوال ها آپ تو دیت کرده ایم که می‌توانید از خودتان بپرسید و کیفیت محتوایتان را بسنجید:

[ بازدید : 15 ]

[ شنبه 7 اسفند 1400 ] 12:06 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چرا باید از فایل robots.txt برای سایت خود استفاده کنیم؟

این پوشه در برخی موردها قادر است خیلی به شغل شما بیاید. مثلا:
1- در مواردی که محتوای تکراری روی تارنما داشته باشید، آموزش سئو در مشهد یکی‌از صفحه ها را disallow فرمائید.
2- بخشی از تارنما را در دسترس مردم قرار ندهید. مثلا برگه عقد قراردادها.
3- جای نقشه وبسایت را برای ربات‌های گوگل با فرمان allow معلوم فرمائید.
4- اذن ندهید ربات‌ها بعضی فولدر‌های روی سایتتان (مانند فولدر‌های PDF یا این که تصاویر) را ایندکس کرده و در فهرست حاصل اکران دهند.
5- برای ربات‌ها یک مجال تأخیر در خزیدن تعریف و تمجید فرمایید تا هنگامی تارنما نا مرتب می گردد، سرعت تحت نیاید.

پوشه robots.txt چه گونه شغل می‌نماید؟
ربات‌ها لینک و پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند. پس در حالتی‌که از یک تارنما به وبسایت دیگری پیوند داده خواهد شد، ربات‌ها آن پیوند را دنبال کرده و به وبسایت دیگر راه و روش پیدا می‌نمایند. ولی قبل از اینکه وب سایت تازه را بخزند به فولدر robots.txt نگاه می‌نمایند. در‌حالتی که این پوشه وجود داشته باشد از داده ها آن تاسی می‌نمایند و درصورتی که وجود نداشته باشد، کل صفحه های تارنما را می خزند.

بررسی کردن وجود فولدر robots.txt برای یک وبسایت
برای اینکه پوشه robots.txt یک وبسایت را مشاهده کنید کافی میباشد در انتهای ریشه دامین اساسی تارنما یک اسلش نهاده و عبارت robots.txt را تایپ فرمایید. مانند نمونه تحت:
Example.com/robots.txt
براین اساس، محتویات فولدر robots.txt آن تارنما را مشاهده خواهید کرد.
اگر وبسایت دارنده پوشه robots.txt نباشد، با نوشتن نشانی ذکرشده در نشانی توشه، با خطای 404 مواجه خواهید شد.

ایجاد کرد فولدر robots.txt
1- برای ایجاد کرد فولدر robots.txt به برگه اساسی‌هاست خویش در سی پنل یا این که دایرکت ادمین بروید.
2- آنگاه بر روی file manager کلیک نمایید.
3- وارد فایل public_html گردید.
4- درین فولدر یک فولدر تازه تولید نمایید به اسم robots.txt.
5- بر روی فایلی که ساخت کرده‌اید دو توشه کلیک فرمائید تا در کامپیوترتان ذخیره خواهد شد. آنگاه آن را با اپلیکیشن notepad گشوده نمائید و امرها موردنیاز را در آن وارد کرده و تغییرات را ذخیره فرمائید.
6- فولدر را مجدداً درهاست خویش جایگزین پوشه گذشته کنید.
در تک تک روند دقت داشته باشید که پوشه robots.txt نسبت به کوچکی و بزرگی حروف حساس میباشد. اسم خویش پوشه بایستی با حروف کوچک نوشته خواهد شد. در تایپ کردن دستورها نیز به کوچکی یا این که بزرگی اسم پوشه‌ها دقت نمائید.

با صرفه‌سازی پوشه robots.txt برای seo
از لحاظ بهینه سازی یکسری آیتم در باب فولدر robots.txt وجود داراست که می بایست به آنان دقت خواهد شد:
-    فولدر‌هایی که در امر disallow قرار میگیرند، کلاً خزیده نمی شوند. بدین مفهوم که حتی لینک و پیوند‌های باطن این پوشه‌ها نیز تبدیل به نوفالو می گردند. براین اساس در صورتی قصد دارید لینک و پیوند‌های درون برگه فالو باشند از طریق دیگری به مکان disallow به کار گیری فرمائید.
-    به کارگیری از فرمان disallow برای عدم اکران اطلاعاتی مانند داده ها محرمانه یوزرها بی‌سود میباشد؛ چراکه ممکن میباشد شما از صفحه ها دیگر تارنما بدین شیت پیوند داده باشید و در فیض خزنده‌ها یا این که ربات‌ها از روش آن پیوند‌ها به برگه ذکر شده رسیده و آن را ایندکس کنند.
-    معمولاً داده ها پوشه robots.txt در موتورهای کاوش برای یک روز در کش ذخیره میگردد؛ لذا در‌حالتی که محتوای این پوشه را تغییر‌و تحول دادید و قصد دارید موتورهای کاوش زودتر از این تغییرات آگاه شوند، مایحتاج میباشد فولدر را مجدداً در کنسول گوگل قرار دهید.

قرار دادن robots.txt در سرچ کنسول گوگل
پس از اینکه فولدر robots.txt خویش را ساختید، بایستی آن را در کنسول گوگل نیز قرار دهید. براین اساس ربات‌های گوگل خیلی سریع‌خیس به صفحه ها allow یا این که disallow تارنما شما دسترسی پیدا خواهند کرد و سایتتان را سریع‌خیس می خزند.
برای این مراد می بایست این لینک و پیوند را گشوده فرمایید.
در پیوند گشوده گردیده، وبسایت گزینه نظرتان را تعیین فرمائید. در شرایطی که تا قبل از اینً در کنسول گوگل تصویب‌اسم نکرده باشید در اینجا می بایست پروسه تصویب‌اسم را ایفا دهید.
پس از گزینش وبسایت موردنظر، وارد ورقه‌ای می شوید که در حالتی‌که تا قبل از اینً پوشه robots.txt را آپلود کرده باشید، محتویات فولدر گذشته را علامت میدهد.
در غیر این شکل پوشه robots.txt را از نوار ذیل ورقه آپلود کرده و دکمه submit را کلیک کنید.
به همین آسانی، فولدر شما به گوگل معرفی می شود و گوگل ربات‌هایش را طبق راهنمای شما به سمت سایتتان روانه خواهد کرد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 15 ]

[ پنجشنبه 5 اسفند 1400 ] 11:29 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چرا باید از فایل robots.txt برای سایت خود استفاده کنیم؟

این پوشه در برخی موردها قادر است خیلی به شغل شما بیاید. مثلا:
1- در مواردی که محتوای تکراری روی تارنما داشته باشید، آموزش سئو در مشهد یکی‌از صفحه ها را disallow فرمائید.
2- بخشی از تارنما را در دسترس مردم قرار ندهید. مثلا برگه عقد قراردادها.
3- جای نقشه وبسایت را برای ربات‌های گوگل با فرمان allow معلوم فرمائید.
4- اذن ندهید ربات‌ها بعضی فولدر‌های روی سایتتان (مانند فولدر‌های PDF یا این که تصاویر) را ایندکس کرده و در فهرست حاصل اکران دهند.
5- برای ربات‌ها یک مجال تأخیر در خزیدن تعریف و تمجید فرمایید تا هنگامی تارنما نا مرتب می گردد، سرعت تحت نیاید.

پوشه robots.txt چه گونه شغل می‌نماید؟
ربات‌ها لینک و پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند. پس در حالتی‌که از یک تارنما به وبسایت دیگری پیوند داده خواهد شد، ربات‌ها آن پیوند را دنبال کرده و به وبسایت دیگر راه و روش پیدا می‌نمایند. ولی قبل از اینکه وب سایت تازه را بخزند به فولدر robots.txt نگاه می‌نمایند. در‌حالتی که این پوشه وجود داشته باشد از داده ها آن تاسی می‌نمایند و درصورتی که وجود نداشته باشد، کل صفحه های تارنما را می خزند.

بررسی کردن وجود فولدر robots.txt برای یک وبسایت
برای اینکه پوشه robots.txt یک وبسایت را مشاهده کنید کافی میباشد در انتهای ریشه دامین اساسی تارنما یک اسلش نهاده و عبارت robots.txt را تایپ فرمایید. مانند نمونه تحت:
Example.com/robots.txt
براین اساس، محتویات فولدر robots.txt آن تارنما را مشاهده خواهید کرد.
اگر وبسایت دارنده پوشه robots.txt نباشد، با نوشتن نشانی ذکرشده در نشانی توشه، با خطای 404 مواجه خواهید شد.

ایجاد کرد فولدر robots.txt
1- برای ایجاد کرد فولدر robots.txt به برگه اساسی‌هاست خویش در سی پنل یا این که دایرکت ادمین بروید.
2- آنگاه بر روی file manager کلیک نمایید.
3- وارد فایل public_html گردید.
4- درین فولدر یک فولدر تازه تولید نمایید به اسم robots.txt.
5- بر روی فایلی که ساخت کرده‌اید دو توشه کلیک فرمائید تا در کامپیوترتان ذخیره خواهد شد. آنگاه آن را با اپلیکیشن notepad گشوده نمائید و امرها موردنیاز را در آن وارد کرده و تغییرات را ذخیره فرمائید.
6- فولدر را مجدداً درهاست خویش جایگزین پوشه گذشته کنید.
در تک تک روند دقت داشته باشید که پوشه robots.txt نسبت به کوچکی و بزرگی حروف حساس میباشد. اسم خویش پوشه بایستی با حروف کوچک نوشته خواهد شد. در تایپ کردن دستورها نیز به کوچکی یا این که بزرگی اسم پوشه‌ها دقت نمائید.

با صرفه‌سازی پوشه robots.txt برای seo
از لحاظ بهینه سازی یکسری آیتم در باب فولدر robots.txt وجود داراست که می بایست به آنان دقت خواهد شد:
-    فولدر‌هایی که در امر disallow قرار میگیرند، کلاً خزیده نمی شوند. بدین مفهوم که حتی لینک و پیوند‌های باطن این پوشه‌ها نیز تبدیل به نوفالو می گردند. براین اساس در صورتی قصد دارید لینک و پیوند‌های درون برگه فالو باشند از طریق دیگری به مکان disallow به کار گیری فرمائید.
-    به کارگیری از فرمان disallow برای عدم اکران اطلاعاتی مانند داده ها محرمانه یوزرها بی‌سود میباشد؛ چراکه ممکن میباشد شما از صفحه ها دیگر تارنما بدین شیت پیوند داده باشید و در فیض خزنده‌ها یا این که ربات‌ها از روش آن پیوند‌ها به برگه ذکر شده رسیده و آن را ایندکس کنند.
-    معمولاً داده ها پوشه robots.txt در موتورهای کاوش برای یک روز در کش ذخیره میگردد؛ لذا در‌حالتی که محتوای این پوشه را تغییر‌و تحول دادید و قصد دارید موتورهای کاوش زودتر از این تغییرات آگاه شوند، مایحتاج میباشد فولدر را مجدداً در کنسول گوگل قرار دهید.

قرار دادن robots.txt در سرچ کنسول گوگل
پس از اینکه فولدر robots.txt خویش را ساختید، بایستی آن را در کنسول گوگل نیز قرار دهید. براین اساس ربات‌های گوگل خیلی سریع‌خیس به صفحه ها allow یا این که disallow تارنما شما دسترسی پیدا خواهند کرد و سایتتان را سریع‌خیس می خزند.
برای این مراد می بایست این لینک و پیوند را گشوده فرمایید.
در پیوند گشوده گردیده، وبسایت گزینه نظرتان را تعیین فرمائید. در شرایطی که تا قبل از اینً در کنسول گوگل تصویب‌اسم نکرده باشید در اینجا می بایست پروسه تصویب‌اسم را ایفا دهید.
پس از گزینش وبسایت موردنظر، وارد ورقه‌ای می شوید که در حالتی‌که تا قبل از اینً پوشه robots.txt را آپلود کرده باشید، محتویات فولدر گذشته را علامت میدهد.
در غیر این شکل پوشه robots.txt را از نوار ذیل ورقه آپلود کرده و دکمه submit را کلیک کنید.
به همین آسانی، فولدر شما به گوگل معرفی می شود و گوگل ربات‌هایش را طبق راهنمای شما به سمت سایتتان روانه خواهد کرد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 16 ]

[ پنجشنبه 5 اسفند 1400 ] 11:28 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چرا باید از فایل robots.txt برای سایت خود استفاده کنیم؟

این پوشه در برخی موردها قادر است خیلی به شغل شما بیاید. مثلا:
1- در مواردی که محتوای تکراری روی تارنما داشته باشید، آموزش سئو در مشهد یکی‌از صفحه ها را disallow فرمائید.
2- بخشی از تارنما را در دسترس مردم قرار ندهید. مثلا برگه عقد قراردادها.
3- جای نقشه وبسایت را برای ربات‌های گوگل با فرمان allow معلوم فرمائید.
4- اذن ندهید ربات‌ها بعضی فولدر‌های روی سایتتان (مانند فولدر‌های PDF یا این که تصاویر) را ایندکس کرده و در فهرست حاصل اکران دهند.
5- برای ربات‌ها یک مجال تأخیر در خزیدن تعریف و تمجید فرمایید تا هنگامی تارنما نا مرتب می گردد، سرعت تحت نیاید.

پوشه robots.txt چه گونه شغل می‌نماید؟
ربات‌ها لینک و پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند. پس در حالتی‌که از یک تارنما به وبسایت دیگری پیوند داده خواهد شد، ربات‌ها آن پیوند را دنبال کرده و به وبسایت دیگر راه و روش پیدا می‌نمایند. ولی قبل از اینکه وب سایت تازه را بخزند به فولدر robots.txt نگاه می‌نمایند. در‌حالتی که این پوشه وجود داشته باشد از داده ها آن تاسی می‌نمایند و درصورتی که وجود نداشته باشد، کل صفحه های تارنما را می خزند.

بررسی کردن وجود فولدر robots.txt برای یک وبسایت
برای اینکه پوشه robots.txt یک وبسایت را مشاهده کنید کافی میباشد در انتهای ریشه دامین اساسی تارنما یک اسلش نهاده و عبارت robots.txt را تایپ فرمایید. مانند نمونه تحت:
Example.com/robots.txt
براین اساس، محتویات فولدر robots.txt آن تارنما را مشاهده خواهید کرد.
اگر وبسایت دارنده پوشه robots.txt نباشد، با نوشتن نشانی ذکرشده در نشانی توشه، با خطای 404 مواجه خواهید شد.

ایجاد کرد فولدر robots.txt
1- برای ایجاد کرد فولدر robots.txt به برگه اساسی‌هاست خویش در سی پنل یا این که دایرکت ادمین بروید.
2- آنگاه بر روی file manager کلیک نمایید.
3- وارد فایل public_html گردید.
4- درین فولدر یک فولدر تازه تولید نمایید به اسم robots.txt.
5- بر روی فایلی که ساخت کرده‌اید دو توشه کلیک فرمائید تا در کامپیوترتان ذخیره خواهد شد. آنگاه آن را با اپلیکیشن notepad گشوده نمائید و امرها موردنیاز را در آن وارد کرده و تغییرات را ذخیره فرمائید.
6- فولدر را مجدداً درهاست خویش جایگزین پوشه گذشته کنید.
در تک تک روند دقت داشته باشید که پوشه robots.txt نسبت به کوچکی و بزرگی حروف حساس میباشد. اسم خویش پوشه بایستی با حروف کوچک نوشته خواهد شد. در تایپ کردن دستورها نیز به کوچکی یا این که بزرگی اسم پوشه‌ها دقت نمائید.

با صرفه‌سازی پوشه robots.txt برای seo
از لحاظ بهینه سازی یکسری آیتم در باب فولدر robots.txt وجود داراست که می بایست به آنان دقت خواهد شد:
-    فولدر‌هایی که در امر disallow قرار میگیرند، کلاً خزیده نمی شوند. بدین مفهوم که حتی لینک و پیوند‌های باطن این پوشه‌ها نیز تبدیل به نوفالو می گردند. براین اساس در صورتی قصد دارید لینک و پیوند‌های درون برگه فالو باشند از طریق دیگری به مکان disallow به کار گیری فرمائید.
-    به کارگیری از فرمان disallow برای عدم اکران اطلاعاتی مانند داده ها محرمانه یوزرها بی‌سود میباشد؛ چراکه ممکن میباشد شما از صفحه ها دیگر تارنما بدین شیت پیوند داده باشید و در فیض خزنده‌ها یا این که ربات‌ها از روش آن پیوند‌ها به برگه ذکر شده رسیده و آن را ایندکس کنند.
-    معمولاً داده ها پوشه robots.txt در موتورهای کاوش برای یک روز در کش ذخیره میگردد؛ لذا در‌حالتی که محتوای این پوشه را تغییر‌و تحول دادید و قصد دارید موتورهای کاوش زودتر از این تغییرات آگاه شوند، مایحتاج میباشد فولدر را مجدداً در کنسول گوگل قرار دهید.

قرار دادن robots.txt در سرچ کنسول گوگل
پس از اینکه فولدر robots.txt خویش را ساختید، بایستی آن را در کنسول گوگل نیز قرار دهید. براین اساس ربات‌های گوگل خیلی سریع‌خیس به صفحه ها allow یا این که disallow تارنما شما دسترسی پیدا خواهند کرد و سایتتان را سریع‌خیس می خزند.
برای این مراد می بایست این لینک و پیوند را گشوده فرمایید.
در پیوند گشوده گردیده، وبسایت گزینه نظرتان را تعیین فرمائید. در شرایطی که تا قبل از اینً در کنسول گوگل تصویب‌اسم نکرده باشید در اینجا می بایست پروسه تصویب‌اسم را ایفا دهید.
پس از گزینش وبسایت موردنظر، وارد ورقه‌ای می شوید که در حالتی‌که تا قبل از اینً پوشه robots.txt را آپلود کرده باشید، محتویات فولدر گذشته را علامت میدهد.
در غیر این شکل پوشه robots.txt را از نوار ذیل ورقه آپلود کرده و دکمه submit را کلیک کنید.
به همین آسانی، فولدر شما به گوگل معرفی می شود و گوگل ربات‌هایش را طبق راهنمای شما به سمت سایتتان روانه خواهد کرد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 16 ]

[ پنجشنبه 5 اسفند 1400 ] 11:28 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چرا نباید به فکر ساخت PBN باشیم؟

تصور بخش اعظمی از یوزرها بر این میباشد آموزش سئو در مشهد که کانال سری لینک و پیوند سازی منفعت متعددی داراست و احتمالا آن را در حق تقدم فعالیت خویش قرار میدهند تا بتوانند وسعت متعددی از لینک و پیوند را اخذ نمایند. ولی خیر‌فقط این نحوه به وسیله گوگل تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه شناخته گردیده و شما‌را جریمه می‌نماید، بلکه عوارض دیگری وجود داراست که منجر میگردد از تشکیل داد PBN پشیمان گردید. مطالعه نوشته‌ی علمی "خرید بک پیوند و جریمه شدن تارنما شما بوسیله گوگل" سفارش میشود.

1- هزینه زیاد تشکیل داد و پشتیبانی شبکه سری پیوند سازی
ساخت و ساز یک PBN به طور به طور کامل اصولی و ماهر که شاید به زودی به وسیله گوگل شناسایی نشود، هزینه اکثری بالایی داراست که مشتمل بر خرید دامنه، هاست، IP منحصر، ساخت و به‌روزرسانی محتوا، رئیس تک تک تارنما‌ها، بهبود پیوند‌سازی فرنگی و... می شود که هزینه‌های بالایی را به شما زور می‌نمایند. 

2- برای تولید یک کانال محرمانه پیوند سازی بایستی مجال متعددی صرف نمائید
در شرایطی‌که به تفکر این می‌باشید که بایستی ساخت‌و‌ساز یک کانال سری لینک و پیوند سازی سریع فیض بگیرد، مشقت بار در اشتباهید. اتفاقا ساخت و ساز یک PBN توانمند مستلزم صرف مجال زیاد میباشد. دائما بایستی دامنه‌های آزاد گردیده را آنالیز و خریداری نمایید، برای هرمورد داده ها دسترسی مانند داده ها تماس و لوگو قرار دهید، نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوای منحصربه‌فرد و نو دارید، صفحه های کهن می بایست به‌روز شوند و مشکلاتشان را حل فرمایید. تک تک این امور به فرصت بسیار متعددی نیاز دارید و می بایست روی یک‌سری و یک‌سری وبسایت هم زمان عمل نمایید.

3- از وب سایت اساسی خویش بدور می شوید
ایراد رسیدگی به تعداد متعددی وب سایت این میباشد که مجموع وقت و انرژی خویش را وقف آن ها می کنید و دیگر نمی‌توانید روی وب سایت مهم و منبع اول درآمد خویش متمرکز گردید. 

4- بایستی چشم به راه خشم گوگل باشید
تک تک کوشش ما از کار‌هایی که جاری ساختن می دهیم این میباشد که تعداد متعددی استفاده کننده را به سمت وبسایت خویش بیاوریم، البته در شرایطی‌که نتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم، گوگل خشمگین گردد. به این ترتیب گوگل از نحوه‌های seo کلاه سیاه استقبال نمی‌نماید و می بایست در انتظار جریمه‌های سنگین باشید.ب

آیا PBN به seo وبسایت امداد می‌نماید؟
استعمال از کانال سری لینک و پیوند سازی وضعیت بسیار مشقت بار و بغرنج‌ای داراست. صراحت دارد که پیوند‌سازی و اخذ بک پیوند اهمیت بسیار متعددی در سکو شما روی برگه حاصل گوگل دارااست، اما از آنجایی که خیلی‌ها فرصت، هزینه و تخصص کافی برای تشکیل داد PBN ماهر ندارند مبتلا خلل میشوند. خیلی‌ها هنوز هم از PBN به کارگیری می‌نمایند و معتقدند معارضان این سیستم خیلی مورد را نامرتب کرده‌اند. البته حقیقت این میباشد که تنها اخذ انبوهی از بک‌پیوند اهمیت ندارد و کانال لینک و پیوند سازی سری میتوانند مانند یک چاقو دو حاشیه شغل نماید. بدین ترتیب بیشتر از آنکه برای seo موثر باشد و به آن یاری دهد، مضر میباشد.

گوگل به چه شکل PBN را شناسایی می‌نماید؟
بعضی تصور می‌نمایند می توانند از خشم گوگل بدور باشند، البته چشمان تیزبین الگوریتم‌ها و ربات‌های این موتور کاوش تمامی جا را می‌بیند. به همین برهان PBN را شناسایی کرده و حسابی شمارا جریمه می‌نماید. گوگل از طریق‌های پایین کانال‌های محرمانه پیوند سازی را کشف کرده و آن ها را پنالتی می‌نماید:

اسم صاحب و مالک دامنه: به طور طبیعی مالکیت دامنه‌ها اهمیت دارااست و هنگامی متوجه خواهد شد کل تارنما‌های مو جود در یک کانال به اسم یک نفر یا این که کمپانی میباشد، به طور طبیعی از قصه مطلع می گردد.
هاست و سرور: همچون اسم دامنه، در صورتی هاست و سرویسی که وبسایت‌های جان دار در کانال‌ محرمانه پیوند سازی را میزبانی می‌نمایند یکسان باشند، گوگل خیلی شل IP آنان را تشخیص میدهد. 
تفاوت محتوای نو با ماهیت دامنه قبل: به عبارتی‌طور که گفتیم میتوانید به طور روزمره دامنه‌های آزاد گردیده را خریداری نمایید. ولی در صورتی در محتوا و ساختار آن ها تغییرات اصلی تولید فرمائید، گوگل متوجه این زمینه گردد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 19 ]

[ چهارشنبه 4 اسفند 1400 ] 11:53 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]