چطور سایت مان را برای سئو محلی بهینه کنیم؟

سالم فنی و کدنویسی تارنما را فراموش نکنید

خیلی‌ها به غلط به‌این پندار میفتند که برای با صرفه‌سازی بهینه سازی محلی، آموزش سئو مشهد فقط بایستی بهینه سازی محلی را با صرفه نمایند! یعنی چی؟ یعنی ابداً بدین تفکر نمی کنند که پیش از هر چیز تارنما شما بایستی از دید سالم فنی در حالت خیر باشد. در غیر این‌شکل هر سیرتکامل عملکرد برای باصرفه کردن تارنما به بن بست میخورد.

چنانچه میخواهید به عمق تارنما‌تان نفود فرمائید و ایرادهای فنی و تکنیکال آن را یکی از یک کدام از پیدا و عیب یابی نمائید، به ورقه فراگیری بهینه سازی تکنیکال رجوع‌نمایید.

باصرفه‌سازی‌های بهینه سازی داخلی وب سایت پیش مورد توفیق در seo محلی میباشد

هر کاری که در درون وبسایت خویش میکنید، یک سری موازی اساسی‌خیس و تاثیرگذاتر از شغل های بیرونی میباشد. برای همین میباشد که میگوییم مطلقاً بهینه سازی داخلی یا این که On-Page سئو وب سایت را بهبود دهید تا همت‌های محلی شما در کاغذ نتیجه ها به ثمر بنشیند.

گزینش کلمه و واژه کلیدی غرض مطلوب برای هر کاغذ یکی‌از مهمترین معضل‌های بهینه سازی داخلی میباشد. با مراجعه به نوشته ی علمی راهنمای بازرسی لغت ها کلیدی در بهینه سازی می توانید تا حد متعددی با این بحران روبرو گردید.

اکران در دایرکتوری‌های محلی، شایسته ترین رویه چشم شدن در یک محله خاص

در تارنما‌های اهل ایران یکسری وب سایت‌های دایرکتوری وجود دارا‌هستند که به طور لیستی تنی چند از دستیابی و شغل های آنلاین را در یک جا توده می‌نماید. از جمله در تارنما فیدیلیو، صفحاتی وجود که مختص رستوران‌ها و کافه‌های بخش ها متعدد طهران میباشد. شما با قرار دریافت کردن درین لیست‌ها قادر است در کنار وب سایت‌های حریف چشم گردید و در حالتی که به اندازه بهتر باشید، خوب از رقیب خودتان فعالیت نمایید.

تارنما‌های دیگر مثل کی کجاس، وب لاگ اسنپ فود و وب سایت سی جمهوری اسلامی ایران می‌باشند که در کشور ایران نقش دایرکتوری را ایفا می دهند. 

از یوزرها راضی بخواهید درباره شما سخن بزنند

یک ضابطه نانوشته در دنیای وب وجود دارااست و آن این‌که چنانچه یک نفر درباره مارک کلام بزند، سایر هم به اشتراک‌گذاری حیث خودشان ترغیب میگردند. این یعنی شما می بایست از مشتری‌ها و یوزرها خویش بخواهید که درباره مارک شما در سوشال مدیا صحبت بزنند. این شغل دو مزیت بلندمرتبه داراست:

سوشال سیگنال‌های مثبت در seo وب سایت به طور غیر بدون واسطه اثر گذار میباشد

یوزرها دیگر با دیدن ایده ها مثبت به خرید کالا یا این که خدمت ترغیب میشوند درصورتی آموزش سئو در مشهد که دیدید کسی راضی نشد انتقاد و نظارت خویش را به اشتراک بگذارد، خودتان وارد فعالیت گردید و او‌لین لحاظ را تصویب نمائید. این تکنیک در بهینه سازی به کامنت مارکتینگ شناخته میگردد. سفارش میکنیم با کلیک بر روی آن، نوشته‌ی علمی متبوع را بخوانید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 10:26 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

استراتژی سئو محتوا

متخصصین seo معتقدند محتوا جزو سه فاکتور مهم جايگاه‌بندی در نتیجه ها کاوش میباشد. یک استراتژی مطلوب در حوزه محتوا اثر شگرفی بر سئوی تارنما شما خواهد گذاشت. درین حوزه می بایست اعتنا داشته باشید که محتوای شما صرفا برای موتورهای کاوش ساخت‌و‌ساز نشود بلکه غرض مهم آن رفع نیاز یوزرها باشد. آموزش سئو در مشهد در حالتی‌که که محتوای شما بتواند تجارب خیر و خوبی برای یوزرها بسازد، خواه ناخواه موردتوجه موتور کاوش هم قرار گرفته و سبب به ارتقاء جايگاه شما می‌گردد. ضمن این جلب رضایت مخاطبان منجر جلب پیوند‌های فرنگی زیادی برای صفحه های شما می شود که‌این هم به نوبه خویش ارتقاء سکو وبسایت را در‌پی داراست.

استراتژی بهینه سازی داخلی

هرچقدر هم که محتوای موثر و کاربردی ساخت‌و‌ساز کرده باشید، در‌حالتی که برای موتورهای کاوش باصرفه نباشند، نمی‌توانند جايگاه نیکی برایتان به یاروهمدم آورند. در حوزه بهینه سازی داخلی شما بایستی محتوای تولیدی را برای لغت ها کلیدی متفاوت باصرفه‌سازی نمائید، کاری که با یاری تیتر شیت، تگ‌های هدینگ، تگ آلت، اسکیما و... ایفا میگردد. در‌این راستا می بایست یک استراتژی جامع برای بازرسی به تمامی این موردها داشته باشید، خلال این استراتژی شما می بایست دربرگیرنده اپ پیوند سازی داخلی قدرتمند، درنظرگرفتن خواسته یوزرها از کاوش و ساخت و ساز فیچر اسنیپت‌ها باشد.

استراتژی سئوی خارجی

offpage seo دربرگیرنده کلیه شغل‌هایی میباشد که شما بایستی فارغ سایتتان اجرا دهید. عمل‌هایی مثل لینک و پیوند‌سازی، نشر مقاله در وب سایت‌های دیگر و معرفی سایتتان در تارنما‌های دیگر و... اینگونه شغل‌هایی نقش مهمی در ارتقا اعتبار وبسایت شما دارا‌هستند و سبب جلب دقت گوگل میشوند. البته برای گوگل اساسی میباشد که پیوند‌سازی تارنما شما به طور طبیعی صورت پذیرد، در حالتی که که گوگل بفهمد شما خودتان از روش خرید رپورتاژ یا این که پیوند یا این که هر عمل تصنعی دیگری مبادرت به لینک و پیوند‌سازی کرده‌اید، شما‌را جریمه می‌نماید. به همین استدلال داشتن استراتژی سئوی خارجی مداقه دوچندانی برای تارنما‌ها دارااست.

راهنمای تدوین استراتژی بهینه سازی

برای تدوین استراتژی seo بایستی نگاهی درازمدت به پروسه بهینه سازی داشته باشید و هدف ها پایانی خویش را از آغاز انتخاب نمائید. آنگاه به پیاده سازی مسیر ما یحتاج چهت نیل به هدف ها بپردازید. در‌این بخش به معرفی روشی مرحله به مرحله برای تدوین استراتژی seo پرداخته‌ایم:

هدف ها خویش را مشخص و معلوم فرمائید

گزینش غرض پیش از استارت هر پروژه seo، امری حیاتی میباشد. این عمل به شما یاری می‌نماید سعی خویش را هم نظارت نمائید. درواقع بایستی اهدافی قابل اندازه‌گیری برای خویش انتخاب فرمایید. این هدف ها میتوانند مشتمل بر ارتقا ترافیک ورودی وب سایت، ارتقاء فروش یا این که ارتقاء ورودی قسمت خاصی از مشتریان باشد.

رقبا را محاسبه فرمائید

نظارت رقبا شاید مهم ترین نصیب تدوین استراتژی seo باشد. با امداد چک رقبا می توانید معیار رقابت در حوزه کاری خویش را بسنجید و نسبت به وسعت شغل‌های مایحتاج یک براورد کلی به دست آموزش سئو مشهد آورید. شما میتوانید جايگاه رقبا در کلمه و واژه‌های کلیدی گوناگون، انتقاد و نظرها مخاطبان آن ها، استراتژی وبلاگ رقبا و بک لینک و پیوند‌های آن ها را نظارت کرده و برای تدوین استراتژی خویش از آنها الهام بگیرید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ] 10:51 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهیم؟

گزینش مقصود

آغاز مشخص و معلوم نمایید که پیرو چه میباشید. آیا می خواهید ترافیک آموزش سئو در مشهد بیشتری برای وب سایت خویش جذب نمائید؟ یا این که فروش خویش را ارتقاء دهید؟ مقصود‌گذاری به شما این اذن را می دهد که کلماتی را گزینش فرمائید که به شما چهت نیل بدین مقصود یاری می‌نمایند و از اختصاص مجال و هزینه برای لغات اضافه خودداری فرمائید.

همینطور بازاری که در آن رقابت می کنید نقش بسیار مهمی را در‌این مرحله اجرا می‌نماید. در حالتی که بازار شما بسیار رقابتی میباشد و رقبای شما نیز روی قسمت بهینه سازی بسیار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، عالی میباشد با هدف ها خرد‌خیس آغاز نمایید و وقتی که در قسمت کوچکی از عبارات کلیدی توانستید درجه خیر و خوبی حصول فرمائید، می توانید یک مرحله به جلو بروید و لغات بیشتری را مقصود قرار دهید.

آشنایی بدون نقص حوزه کاری

راجع به حوزه کاری خویش یا این که سایتی که قرار میباشد برای آن پژوهش واژه و کلمه کلیدی اعمال دهید، کاوش فرمائید. داده ها خویش را ارتقا دهید. حتی با مشتریان خویش نیز سخن نمایید تا با نیازها و گرفتاری‌های آن ها آشنا گردید. این عمل به شما امداد می‌نماید که یک روءیت کرد جامع نسبت به بازار مقصود خویش داشته باشید. حتی گاهی نیاز میباشد تا یک سری گردهمایی با کارفرمای خویش حرف داشته باشید تا صرفا داده ها استحصال نمائید.

تدوین لیست نخستین لغت ها کلیدی

می توانید از طریق گردباد فکری (Brainstorming) به کارگیری نمایید. از همیاران خویش یا این که از صاحبکار بخواهید کلماتی که به ذهنش می رسد ذکر نماید. این‌ها کلماتی میباشند که برای استارت کیورد ریسرچ به آن ها نیاز دارید. این فهرست کلمه ها را میتوانید در گوگل کاغذ یا این که اکسل تولید فرمایید. این عبارات نخستین بسیار عنایت دارا‌هستند چون هنگام به کارگیری از ابزارهای مطالعه لغات کلیدی می بایست این لغات را وارد نمایید.

محاسبه رقبا

از لغت ها کلیدی اول مرحله گذشته به کار گیری نمائید. آن ها را در گوگل کاوش فرمایید و ملاحظه کنید کدام وبسایت‌ها در جايگاه‌های بالا قرار دارا هستند و آنها را از حیث محتوایی آموزش سئو مشهد و به کارگیری از عبارات کلیدی پژوهش نمائید. حتی‌د‌ر ابزارهایی که پیرو معرفی خواهند شد، می توانید لیست لغت ها کلیدی که‌این تارنما‌ها روی آنان سکو میگیرند ملاحظه کنید.

طبیعی میباشد که رقابت با برندهای بلندمرتبه بسیار طاقت فرسا میباشد. مخصوصا در حالتی‌که از روش تلویزیون و رادیو نیز تبلیغ داشته باشند؛ ولی نظارت محتوای صفحه های آنان میتواند به شما بسیار یاری دهد. در‌حالتی که دربین رقبای شما، مارک معروفی وجود ندارد یا این که روی سئوی سایتشان چندان زیاد فعالیت نکردند، شانس شما برای کسب به منزلت بالا بسیار بیشتر میباشد.

همینطور به نصیب «تبلیغات گوگل یا این که گوگل ادز» (Google Ads) در نتیجه ها دقت فرمایید. مشاهده کنید کدام برندها خلال بهینه سازی، روی تبلیغات گوگل نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. توجه نمایید که وصال به درجه‌های فراتر برای کلمه و واژه‌های که تبلیغات کلیکی متعددی روی آن ها ایفا می شود، دشوارتر میباشد.

به کار گیری از ابزارها

ابزارها و اینترنت‌تارنما‌هایی می باشند که میتوانند به شما در مورد استیناف لغات کلیدی بسیار یاری نمایند. میتوانید لغات اساسی و مبنا‌ای که در پروسه پیشین به دست آوردید را درین وب سایت‌ها وارد فرمائید و آن ها با استعمال از جستجوهایی که در گوگل گردیده به شما جستجوهای مرتبط را اکران میدهند. می توانید لیست بدون نقص کلمه ها کلیدی را از این ابزارها حصول فرمایید و به پوشه نخستین خویش اضافه نمائید.

غرض‌گذاری کلیدواژه‌ها

بعداز دستیابی لیست لغات کلیدی، می بایست آن ها را با اعتنا به هدفی که استخراج‌وکار شما داراست تیم‌بندی نمائید. کلماتی که به هم مرتبط میباشند را در یک گروه قرار دهید و کلماتی که مرتبط با یک زمینه خاص می‌باشند را در مجموعه غیر وابسته قرار دهید. از جمله کلماتی که به شما ایده ساخت محتوای بلاگ میدهند را در یک گروه و کلماتی که مرتبط با خرید جنس میباشند را در تیم‌ای دیگر قرار دهید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 10:22 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

مراحل تدوین استراتژی محتوا


گزینش هدف ها
مقصود هر دستیابی‌وکار، بسته به موقعیت فعلی و نیازهای آن آموزش سئو مشهد برای تدوین استراتژی محتوا مختلف میباشد. در شرایطی‌که غرض دستیابی‌وکار به صدق معلوم و انتخاب شودف قدم محکمی برای آغاز قدم‌های آجل برداشته شد‌ه‌است. مثلا، ممکن میباشد یک حصول‌وکار درپی جذب ترافیک بیشتر باشد، در حالی که اینترنت‌وبسایت دیگری در‌پی ارتقاء تعامل یوزرها با اینترنت‌وب سایت میباشد. ارتقا دوراندیشی از مارک، ارتقا نرخ تبدیل، ارتقاء تصویب‌اسم یوزرها در تارنما و ارتقاء درآمد از سایر مواقعی می باشند که می توانند مقصود استخراج‌وکارها باشند.

چک موقعیت فعلی وبسایت
در گام‌بعدی، مورد نیاز میباشد تا سنجیده شود اکنون، اینترنت‌تارنما دارنده چه وضعیتی میباشد و چقدر با غرض رقم خورده مسافت دارااست. از جمله درصورتی که تا به امروز بلاگ درج شده میباشد، حالت مرتبه آنها چه طور میباشد و چه واحد سنجش بازدید داشته‌اند، نرخ کلیک و نرخ پریدن آنان چقدر بوده، استفاده کننده چقدر در‌این کاغذ ما‌نده و مواقعی از این دست. سفارش میگردد برای چک این قسمت، از گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل مصرف شود.

در واقع این مرحله به شما یاری می‌نماید که مشاهده کنید در کدام کلمه ها کلیدی، پتانسیل حصول سکو دارید و می توانید روی چه کلماتی سرمایه‌گذاری نمائید.

پژوهش کلمه ها کلیدی
استیناف عبارات کلیدی، یک کدام از قدم‌های اساسی در استراتژی محتوا و با صرفه‌سازی وب سایت به حساب میآید که مستلزم دقت و صرف مجال فراوانی میباشد. کیورد ریسرچ به شما امداد می‌نماید تا بفهمید یوزرها شما در حوزه شغل شما به‌دنبال چه مطالب و پاسخ چه سوالاتی میباشند. بنابراین با ایجاد محتوای مربوط به این لغات کلیدی، می توانید تارنما خویش را در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار داده و آنها را به وبسایت خویش هدایت نمایید.

برای این شغل، ابزارهای زیادی وجود دارا هستند که می توانید از آنها امداد بگیرید. kwfinder و Keyword Planner مثال‌هایی از این ابزارها میباشند. توجه نمایید که صرفا یافتن این کلمه ها کفایت نمیکند، بلکه فیلتر‌گری و گروه‌بندی آنها میباشد که التفات داراست.

بیشتر بخوانید: KWfinder چیست؟

آنالیز رقبا

عبارات کلیدی منتخب مرحله پیشین را در گوگل کاوش و وب سایت‌هایی که مرتبه‌های فراتر را استحصال کرده‌اند، رسیدگی نمایید. این قسمت مداقه متعددی دارااست؛ چون به شما یاری می‌نماید تا ملاحظه کنید اینترنت‌تارنما‌های درجه‌های اولیه چه طور به آن دست پیدا کرده‌اند. رسیدگی فرمائید که در چه موضوعاتی وب لاگ تهیه و تنظیم کرده‌اند، نقاط قوت و ضعف شان در کجاست، کدام محتواها کوشش بهتری داشتند و ...

تدوین پرسونای مشتری
پرسوناها، شخصیت‌های ساختگی میباشند که طبق خصوصیت‌های شخصیتی، الگوهای رفتاری، هدف ها، نیازها و گرفتاری‌های مشتریان غرض حصول‌وکار، ساخته میشوند و به مشتریان ایدئال حصول‌وکار مجاورت می‌باشند. پرسوناها سبب ساز میشوند شعور بهتری از مشتریان خویش داشته باشید، بفهمید از کدام رسانه‌های اجتماعی به کارگیری می‌نمایند، موانعی که سبب ساز می شوند از شما خرید نکنند را بشناسید و کارهایی را بیابید و جاری ساختن دهید که می توانید آنها را تبدیل به مشتری فرمایید.
بعد از آن، مطابق این پرسوناها می توانید نقشه هجرت مشتری رسم آموزش سئو در مشهد فرمائید. نقشه مسافرت مشتری به شما یک مشاهده کرد دقیقی خواهد بخشید در ارتباط فرایندی که کاربر غرض، از شناخت با وب سایت یا این که مارک شما تا تبدیل شدن به مشتری طی می‌نماید. میتوانید به امداد این ابزار، همگی جایزه‌ها و موانعی را که بر راز شیوه وی وجود داراست، بشناسید و اقدامات موردنیاز را برای آنان اعمال دهید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] 11:11 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

مراحل تدوین استراتژی محتوا


گزینش هدف ها
مقصود هر دستیابی‌وکار، بسته به موقعیت فعلی و نیازهای آن آموزش سئو مشهد برای تدوین استراتژی محتوا مختلف میباشد. در شرایطی‌که غرض دستیابی‌وکار به صدق معلوم و انتخاب شودف قدم محکمی برای آغاز قدم‌های آجل برداشته شد‌ه‌است. مثلا، ممکن میباشد یک حصول‌وکار درپی جذب ترافیک بیشتر باشد، در حالی که اینترنت‌وبسایت دیگری در‌پی ارتقاء تعامل یوزرها با اینترنت‌وب سایت میباشد. ارتقا دوراندیشی از مارک، ارتقا نرخ تبدیل، ارتقاء تصویب‌اسم یوزرها در تارنما و ارتقاء درآمد از سایر مواقعی می باشند که می توانند مقصود استخراج‌وکارها باشند.

چک موقعیت فعلی وبسایت
در گام‌بعدی، مورد نیاز میباشد تا سنجیده شود اکنون، اینترنت‌تارنما دارنده چه وضعیتی میباشد و چقدر با غرض رقم خورده مسافت دارااست. از جمله درصورتی که تا به امروز بلاگ درج شده میباشد، حالت مرتبه آنها چه طور میباشد و چه واحد سنجش بازدید داشته‌اند، نرخ کلیک و نرخ پریدن آنان چقدر بوده، استفاده کننده چقدر در‌این کاغذ ما‌نده و مواقعی از این دست. سفارش میگردد برای چک این قسمت، از گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل مصرف شود.

در واقع این مرحله به شما یاری می‌نماید که مشاهده کنید در کدام کلمه ها کلیدی، پتانسیل حصول سکو دارید و می توانید روی چه کلماتی سرمایه‌گذاری نمائید.

پژوهش کلمه ها کلیدی
استیناف عبارات کلیدی، یک کدام از قدم‌های اساسی در استراتژی محتوا و با صرفه‌سازی وب سایت به حساب میآید که مستلزم دقت و صرف مجال فراوانی میباشد. کیورد ریسرچ به شما امداد می‌نماید تا بفهمید یوزرها شما در حوزه شغل شما به‌دنبال چه مطالب و پاسخ چه سوالاتی میباشند. بنابراین با ایجاد محتوای مربوط به این لغات کلیدی، می توانید تارنما خویش را در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار داده و آنها را به وبسایت خویش هدایت نمایید.

برای این شغل، ابزارهای زیادی وجود دارا هستند که می توانید از آنها امداد بگیرید. kwfinder و Keyword Planner مثال‌هایی از این ابزارها میباشند. توجه نمایید که صرفا یافتن این کلمه ها کفایت نمیکند، بلکه فیلتر‌گری و گروه‌بندی آنها میباشد که التفات داراست.

بیشتر بخوانید: KWfinder چیست؟

آنالیز رقبا

عبارات کلیدی منتخب مرحله پیشین را در گوگل کاوش و وب سایت‌هایی که مرتبه‌های فراتر را استحصال کرده‌اند، رسیدگی نمایید. این قسمت مداقه متعددی دارااست؛ چون به شما یاری می‌نماید تا ملاحظه کنید اینترنت‌تارنما‌های درجه‌های اولیه چه طور به آن دست پیدا کرده‌اند. رسیدگی فرمائید که در چه موضوعاتی وب لاگ تهیه و تنظیم کرده‌اند، نقاط قوت و ضعف شان در کجاست، کدام محتواها کوشش بهتری داشتند و ...

تدوین پرسونای مشتری
پرسوناها، شخصیت‌های ساختگی میباشند که طبق خصوصیت‌های شخصیتی، الگوهای رفتاری، هدف ها، نیازها و گرفتاری‌های مشتریان غرض حصول‌وکار، ساخته میشوند و به مشتریان ایدئال حصول‌وکار مجاورت می‌باشند. پرسوناها سبب ساز میشوند شعور بهتری از مشتریان خویش داشته باشید، بفهمید از کدام رسانه‌های اجتماعی به کارگیری می‌نمایند، موانعی که سبب ساز می شوند از شما خرید نکنند را بشناسید و کارهایی را بیابید و جاری ساختن دهید که می توانید آنها را تبدیل به مشتری فرمایید.
بعد از آن، مطابق این پرسوناها می توانید نقشه هجرت مشتری رسم آموزش سئو در مشهد فرمائید. نقشه مسافرت مشتری به شما یک مشاهده کرد دقیقی خواهد بخشید در ارتباط فرایندی که کاربر غرض، از شناخت با وب سایت یا این که مارک شما تا تبدیل شدن به مشتری طی می‌نماید. میتوانید به امداد این ابزار، همگی جایزه‌ها و موانعی را که بر راز شیوه وی وجود داراست، بشناسید و اقدامات موردنیاز را برای آنان اعمال دهید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] 11:11 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تاثیر الگوریتم Helpful Content گوگل در رتبه ‌بندی سایت ‌ها

قطعا برای شما اتفاق افتاده میباشد که هنگامی یک عبارت (مخصوصا به مراد اخذ داده ها) آموزش سئو مشهد را کاوش می کنید؛ وب سایت‌هایی که در درجه‌های نخستین میباشند، رابطه متعددی با عبارت کاوش گردیده ندارد. الگوریتم helpful content با غرض بهبود نتیجه ها کاوش پیشرفته میباشد. در واقع این الگوریتم در‌پی این میباشد که صرفا محتواهایی را به استفاده کننده اکران دهد که برای آن ها درج شده میباشد، خیر برای موتورهای کاوش!

helpful content به یوزرها یاری می‌نماید که محتواهای بسیار کیفیت خوب را در کاغذ نتیجه ها مشاهده نمایند. به‌این شکل که به محتواهای کیفیت خوب و اختصاصی محرک داده و آنها را در درجه‌های فراتر اکران میدهد و برعکس برای محتواهای بی‌چگونگی که تنها با مقصود استخراج سکو و جذب ترافیک بیشتر مندرج‌اند، ارزشی قائل وجود ندارد و آحاد محتواهای آن وب سایت را جریمه می‌نماید.

غرض الگوریتم helpful content تازه گوگل، جریمه و کاهش مرتبه آن نوع صفحه ها و وب سایت‌هایی میباشد که مجال استخراج سکو عالی را از وبسایت‌های بهتر و کیفیت عالی گرفته‌اند، بنابراین در حالتی که برای ساخت محتوای تارنما خویش زحمت متعددی میکشید؛ ولی آن‌طور که می بایست چشم نمیشود، این الگوریتم به زودی به یاری شما خواهد آمد.

آپ تو دیت helpful content چه نوع محتوایی را ذیل اثر قرار می‌ دهد؟

به عبارتی‌طور که فراتر گفته شد، این الگوریتم تمامی محتواها در همگی وبسایت‌ها رسیدگی می‌نماید. طبق گفته دنی سالیوان یکی‌از کارگر ارشد گوگل، این الگوریتم روی کلیه محتواها ایفا میشود؛ ولی اثر آن روی بعضا محتواها مانند محتواهای آموزشی بیشتر میباشد؛ چون این وب سایت‌ها احتمال بیشتری دارااست تا از طریق‌هایی مانند به کار گیری از ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی، کتابت محتواهای با موضوعات دور از هم و کتابت محتوا بوسیله ابزارهای دستکاری محتوا، به کارگیری نمایند. این الگوریتم با تمرکز متعددی به رسیدگی این مورد می پردازد که آیا تارنما‌ها از این شیوه‌ها و بقیه طرز‌های شبیه استعمال کرده‌اند یا این که نه و در شکل شناسایی، آنان‌را جریمه می‌نماید.

به روز helpful content یک الگوریتم site-wide میباشد، به چه معناست؟

اکثر الگوریتم‌های گوگل به طور ورقه به ورقه (Page-by-Page) شغل می‌نمایند. در شرایطی که که الگوریتم محتوای موءثر، یک الگوریتم Site-Wide میباشد. یعنی خیر فقط یک شیت یا این که یک محتوا بلکه آحاد تارنما و کل صفحه ها و محتواهای آنان‌را رسیدگی می‌نماید. به همین ادله در صورتی تشخیص دهد که در یک وبسایت، تعداد متعددی محتوای غیرمفید و بی‌چگونگی وجود دارااست، درجه کلی آن را کاهش می دهد و آن را دربرگیرنده جریمه می‌نماید.

به این ترتیب این طریق که در کنار نشر محتواهای کاربرپسند، یکسری محتوای غیر مربوط به غرض دستیابی مرتبه فراتر و جذب ترافیک بیشتر منتشر فرمایید، با نشر این الگوریتم دیگر کارآمد نخواهد بود؛ چون کل محتواها و صفحه ها گزینه چک قرار گرفته و تک تک وب سایت جریمه گردد؛ براین اساس در حالتی که در وبسایت خویش، محتوایی دارید که با طرز‌های غیراصولی درج شده میباشد یا این که به مورد وب سایت شما مرتبط وجود ندارد، به طبع آن را حذف یا این که دستکاری نمائید.

آیا الگوریتم Helpful Content سبب ساز جریمه شدن وبسایت‌ها می‌ گردد؟

گوگل در معرفی این الگوریتم از واژه و کلمه "جریمه" به صورت بدون واسطه به کار گیری نکرده میباشد و بیشتر کلمه و واژه "سیگنال" را برای آن به‌کاربرده میباشد؛ البته چیزی که از کارایی آن می دانیم این میباشد که‌این سیگنال در شکل شناسایی مفاد اسپم و محتواهای غیرمفید، سبب ساز جریمه وب سایت می گردد. اما در شرایطی که بتوانید محتوای خویش را بهبود ببخشید، می توانید از این جریمه در مدد بمانید و حتی سکو وب سایت خویش را بهبود دهید.

اما الگوریتم‌های پنگوئن و پاندا نیز در صدر به‌این شکل بودند. امروزه این آموزش سئو در مشهد الگوریتم‌ها در الگوریتم اساسی قرار میگیرند، ولی در صدر فیلترهایی بودند که روی وبسایت‌ها انجام می‌شدند. به همین برهان ممکن میباشد برای الگوریتم helpful content گوگل شبیه همین حادثه فیس دهد و بعد از مدتی از "سیگنال" به یکی الگوریتم‌های اساسی تغییر تحول داده گردد.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] 10:57 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

استراکچر دیتا چیست؟ اهمیت آن در سئو سایت

همان گونه که میدانید محتوای یک تارنما به طور کدهایی در پوسته  HTML به موتورهای جست و جو نمایش داده می شود. ولی گاهی این کدها برای موتورهای جست و جو قابل درک نیستند و به آموزش سئو در مشهد تنهایی نمی‌توانند محتوای ‌وبسایت را با جزئیات ظریف به آنها نشانه دهند. در‌این موقعیت، گوگل از استراکچر دیتا به کارگیری می نماید. Structured Data، داده های ساختار یافته ای می باشند که به ربات های گوگل امداد می نمایند تا محتوای صفحه ها وب سایت را بی نقص متوجه شوند و تفاوت میان صفحه ها را فهم و شعور نمایند و به راحتی بفهمند هر بخش ورقه درمورد چه قضیه خاصی کلام می‌نماید؛ تا شایسته ترین و مرتبط ترین حاصل را به کاربرنشان دهند. براین اساس، هرچقدر درک ربات‌های گوگل از محتوای تارنما بیشتر خواهد شد، درجه و رده تارنما در SERP گوگل در جست‌وجوی یوزرها بهترخواهد شد. استراکچردیتا شانس کلیک‌ تناول کردن وب سایت راتا 30 درصد ارتقا میدهد.

 structured data چه تاثیری بر seo تارنما  داراست؟
استراکچر دیتا، طرز اکران برگه وبسایت رادرSERP گوگل تغییر‌و تحول می دهد واطلاعات بیشتر و تخصصی ‌تری از تارنما به استفاده کننده داده میگردد. در فیض احتمال کلیک کردن مخاطب بر روی شیت وبسایت بالا می‌رود.که باعث به ارتقا ترافیک وبسایت،ارتقاء نرخ CTR، و بهبود سکو تارنما در گوگل می‌گردد.

Structured Data و Schema.org
منبع استراکچردیتا، وبسایت Schema.org میباشد. دراین تارنما اسکیما های مختلفی برای هر نوع محتوا وجود داراست، شما می‌توانید با اعتنا به محتوای هر برگه از سایتتان استراکچردیتا یا این که اسکیمای متبوع و مرتبط را گزینش ودر تارنما خویش نشان گذاری فرمائید. هرچقدر صفحه ها و قسمت های بیشتری علامت‌ گذاری گردد، تارنما شما از طرف موتور جست‌ وجو بهتردرک میگردد و به روش ای خاص درSERP نمایش داده میشود. ازجمله این اسکیماها می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
Organization
Person
Place
Breadcrumb
Local Business
Restaurant
Product
Offer
Review
Book
برای بازرسی بیشتر نوشته‌ی‌علمی اسکیما را بخوانید.

شیوه های اضافه کردن Schema Code به وبسایت
برای به کارگیری از Schema Code درسایت خویش می‌توانید از طریق های مختلفی به کارگیری فرمائید. ما در پی به معرفی یک سری روشی که بیشترین کاربرد را در seo صفحه ها اینترنت‌تارنما‌ها دارا هستند، می‌پردازیم:

به کار گیری از میکرودیتا(Micro data)
میکرودیتا داده ها کوچکی میباشند که درقسمت های متفاوت یک شیت ازسایت استعمال میشوند و مشخص و معلوم می‌نمایند که هرقسمت چه موضوعی داراست یا این که چه کاری اجرا میدهد. هرمیکرودیتا مشمول سه تگ میباشد، هرمورد از این تگ‌ها بر زمینه خاصی دلالت دارا هستند:

itemtype
itemprop
itemscope

به عنوان مثالً در صورتی بخواهیم یک نوشته ی علمی با مورد “معرفی فیلم” را با استعمال از میکرودیتا نماد‌گذاری کنیم، فرآیند پایین را بایستی ایفا دهیم.

 3_ جزئیات را بدون نقص فرمائید. تگ itemprop نقش ارشاد بیشتر یا این که امداد‌کننده برای فهم خوب مسئله را دارااست و کد را کامل شدن می‌نماید. درین نصیب از سه itemprop مستعمل میباشد که عبارتند از: name برای اسم فیلم، author برای اسم کارگردان و Genre برای ژانرفیلم. خب کد اسکیما فراهم میباشد؛ اینک بایستی آن را پس از تگ در سایتتان قرار دهید.

JSON-LD معمولاً در حوزۀ seo به کار گیری می‌گردد و مقصود آن نشان گذاری داده‌ها با فرمت schema.org میباشد. برای نماد‌گذاری اسکیما با به کارگیری از اسکریپت‌های JSON-LD میتوانید ازابزار ایجاد کرد کد های JSON-LD استعمال فرمائید. از روش لینک و پیوند، وارد نصیب ایجاد کرد و ساخت کدهای JSON-LD ‌‌گردید، اسکیما مدنظر را گزینش فرمایید. بعد کادرهای خالی را با داده ها منظور‌گردیده پرکنید، تا به ‌طور خود کار تگ‌های اسکیمای متبوع در ساختار کدها قرار بگیرد. آن گاه ازساخت کد اسکیما، روی دکمه آبی‌رنگ کلیک فرمائید تا کد را به طور بی نقص اسکن نمائید.

به کارگیری ازابزار Google Tag Manage
GTM یا این که Google Tag Manager از ابزارهای مجانی گوگل میباشد. شما با به کارگیری از این ابزار میتوانید، تگ‌ها و کدهای اپلیکیشن‌نویسی را درسایت یا این که نرم افزار‌های تلفن همراه، لود و به‌روزرسانی نمایید.

به کارگیری از ابزار Structured Data Markup Helper
این ابزار به شما یاری می نماید اسکیمای موردنظر خویش را بسازید:

1_از روش پیوند وارد وبسایت گردید و اسکیمای موردنظررا گزینش نمایید. آموزش سئو مشهد  2_آدرس تارنما خویش را وارد فرمائید و روی « Start Tagging» کلیک نمایید.  3_بخش‌های موردنظر برای هر نوع اسکیما را در ورقه با هایلایت کردن مشخص و معلوم نمایید.  4_بعد از مشخص و معلوم کردن کلیه قسمت‌ها، از بالای ورقه دکمه Create HTML را بزنید.  5_در این مرحله، از روش منوی بالا در سمت راست، میتوانید تعیین فرمایید که کدها از نوع «JSON-LD» باشند یا این که «Micro data» و کدهای درست شده را اسکن نمائید و در قسمت کد HTML کاغذ تارنما خویش قرار دهید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 ] 10:49 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چگونه سوالات متداول (FAQ) بنویسیم؟


تایپ کردن سوال ها متداول (FAQ) اثر گذار، می تواند به شما در ارائه سرویس ها عالی آموزش سئو در مشهد به مشتریان، کاهش تماس با قسمت پناه و ارتقای سئوی اینترنت‌سایتتان یاری دهد. در اینجا مراحلی که می بایست برای تایپ کردن FAQ طی نمائید، نقل شده میباشد:

1. سوالهای متداول را توده‌آوری نمایید
از روش نظرسنجی، از مشتریان خویش بخواهید سوالاتی که راجع‌به مال یا این که سرویس ها شما دارا هستند را مطرح نمایند. همینطور با پژوهش تیکت‌های نگهبانی میتوانید این لیست را مهیا فرمایید. تیکت‌های مشتریان را رسیدگی فرمائید تا ملاحظه کنید چه سوالاتی به صورت مکرر پرسیده میگردند. با نیروی کار نصیب‌های فروش و سرویس ها مشتریان کلام نمایید تا از سوالاتی که به صورت معمول از آن‌ها پرسیده می‌گردد، آگاه گردید. د رنهایت هم از ابزارهای بازرسی لغات کلیدی برای شناسایی لغات کلیدی که مشتریان شما در جستجوی آن‌ها می باشند، به کار گیری نمایید. این عبارات کلیدی میتوانند ایده‌هایی برای سوال های FAQ شما به شما بدهند.

2. سوالهای را به صحت گزینش فرمائید
اصلی میباشد که بدانید کدام سوالهای برای قسمت FAQ مطلوب‌خیس میباشد. سوالاتی را تعیین نمایید که برای مشتریان شما مرتبط و اصلی بوده و آن‌ها‌را به سیرتکامل‌ای بنویسید که برای یوزرها قابل فهم و شعور باشند(از به شغل بردن اصطلاحات تخصصی پرهیز کنید).

سوالهای را کوتاه و مختصر نگه دارید و کارایی نمائید در سوال ها، طیف وسیعی از سوالهای را پوشش دهید(از سوال‌های کلی تا سوال‌های خاص).

3. جواب‌ها را کاملا و ظریف بنویسید
در جواب به هر پرسش، آحاد داده ها لازم استفاده کننده را کاملا و ظریف ارائه دهید. جواب‌ها را به توجه نظارت فرمایید تا از درستی آن‌ها اعتقاد و باور نتایج فرمائید؛ همینطور آنها‌را به سیرتکامل‌ای بنویسید که برای یوزرها قابل فهم و شعور باشند و از به شغل بردن اصطلاحات تخصصی پرهیز کنید. عالی میباشد لحنی از صمیم قلب و موءثر داشته باشید.

4. ورقه سوال ها متداول را آپ دیت نگه دارید
به صورت تر و تمیز ورقه سوال های متداول خویش را تحقیق نمایید تا از آپ دیت بودن آن اعتقاد و باور نتیجه ها کرده و سوال ها جدیدی را که به صورت مکرر پرسیده می گردند، اضافه نمایید. جواب‌ها را با دقت به تغییرات در جنس یا این که سرویس ها خویش آپ دیت کنید.

5. از ابزارهای ساخت و ساز FAQ به کار گیری فرمایید
ابزارهای مختلفی به طور آنلاین برای تولید کاغذ سوالهای آموزش سئو مشهد متداول وجود دارا‌هستند که می توانند به شما در‌این دستور امداد نمایند. این ابزارها معمولاً امکاناتی مانند گروه‌بندی سوال ها، اضافه کردن تصاویر و ویدئو، جستجوی سهل و آسان و … را ارائه میدهند. براین اساس میتوانید تجربیات UI/UX مخاطب را نیز بهبود اعطا کرد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] 10:15 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟ نحوه ریدایرکت دائمی آدرس قدیمی به جدید

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟
این ریدایرکت در واقع یک ریدایرکت همیشگی میباشد که یک نشانی را آموزش سئو مشهد به نشانی دیگری جابجایی می‌دهد. یعنی استفاده کننده یک نشانی را در مرورگر خودش تایپ می نماید ولی به یک نشانی دیگر انتقال میابد و به عبارتی شیت ای که قصد داشت ببیند، مشاهده می نماید! احتمالا شما هم صفحاتی دارید که نشانی های مختلفی دارا هستند، به یاری این نوع ریدایرکت می‌توانید آحاد این نشانی ها را یکی‌از نمائید و موتورهای کاوش همه این نشانی ها را با یک شیت جايگاه بندی نمایند؛ این عمل از حیران شدن موتورهای کاوش خودداری می نماید. این عمل ها در مجموعه بندی بهینه سازی تکنیکال قرار می‌گیرد که ولی شغل رنج هم وجود ندارد و شما می‌توانید به آسانی این شغل را اعمال دهید.
برای این فعالیت شما می بایست آغاز یک فولدر htaccess در فایل مهم وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید. درین فولدر، شما می بایست هر مورد از URLهای دیرین را به URL جدیدتان هدایت نمائید. از جمله، فرض نمائید که شما یک کاغذ با اسم “example-old-page” داشته‌اید که URL آن به طور “www.example.com/example-old-page” بوده میباشد و میخواهید آن را به کاغذ تازه با اسم “example-new-page” و URL “www.example.com/example-new-page” هدایت نمایید. در این‌حالت، شما می بایست کد ذیل را به پوشه htaccess خویش اضافه فرمایید:
Redirect 301 /example-old-page :https://www.example.com/example-new-page
بعد از این که‌این روند را طی کردید، هر هر که به نشانی کهن شما مراجعه نماید، در‌این‌صورت‌ به کاغذ تازه هدایت می گردد و موتورهای کاوش هم متوجه این تغییرات جاری ساختن گردیده از سمت شما میشوند و سکو بندی های نو را اجرا می نمایند.
دلایل استعمال از ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟
چرا بایستی از ریدایرکت 301 به کارگیری کنیم؟ از آنجایی که ریدایرکت 301 ابزاری کار کشته میباشد که به وبمستران و کارشناسان بهینه سازی امداد می‌نماید تا رابطه میان صفحه های وبسایت را بهبود بخشند و مواقعی مانند مخلوط کردن کنوانسیون‌های اینترنت، ریبرندینگ یا این که تغییر و تحول اسم تجاری و URL اینترنت‌وبسایت را به راحتی اجرا دهند.
به صورت نمونه، در‌حالتی که یک تارنما اسم تجاری یا این که اسم دامنه خویش را تغییر‌و تحول دهد، با به کار گیری از ریدایرکت ۳۰۱، قادر است بازدید کنندگان را به نشانی تازه هدایت نماید و به نوعی اعتبار بک پیوند‌های وبسایت گذشته را به نشانی نو منتقل نماید. این مورد بسیار اصلی میباشد؛ چون منجر می‌گردد یوزرها هنگام جستجوی محتوای مرتبط، به شیت صحیح منتقل شوند و تجربیات کاربری بهتری داشته باشند.
براین اساس، با به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۱، می توانید پیوندها سایت آموزش سئو در مشهد خویش را بهبود اعطا کرد و ترافیک سایت را به طور با صرفه رئیس نمایید. با اعتنا به عنایت این قضیه، پیشنهاد می گردد که تحت عنوان یک وبمستر یا این که متخصص بهینه سازی، با طریق‌های گوناگون ریدایرکت آشنا گردید و از آن‌ها برای بهبود وبسایت خویش به کار گیری فرمایید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ] 10:07 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

گوگل تگ منیجر چیست


برای مثال بارزترین شیوه ی مدیر در سازمان های گوناگون،این میباشد که نصیب مدیر بتواند به خودیه خویش به همگی کارها و واحد ها دسترسی داشته باشد. در صورتی از یک شخص حرفه‌ای آموزش سئو در مشهد و برنده در عرصه وب بپرسید راز توفیق شما چیست،با یقین تمرکز در آمال و خوی های کابران خویش را با شما بین می‌گذارد. گفتنی میباشد که در حالتی‌که شما فعلا رئیس یک ارگان می‌باشید برای ماهر خیس شدن باید دیتا بیس وب سایت خویش که بوسیله طراح وبسایت پیاده سازی گردیده را نظارت فرمائید .

تیتر هایی که‌این نوشته ی علمی آن را پایین پوشش قرار می‌دهد،عبارت اند از:
آنچه می بایست از Google Tag Manager بدانید؟
عبارت تگ‌ به چه مضمون‌ میباشد؟!
در چه مواقعی از گوگل تگ منیجر استعمال میکنید؟
برای فراگیری شغل با گوگل تگ منیجر می بایست از کجا آغاز فرمایید ؟
روند ابتدایی فعالیت با گوگل تگ منیجر؟
قدم نخستین: عضویت در گوگل تگ منیجر
قدم دوم:اخذ و تصویب کد دریافتی
قدم سوم:افزودن کد رهگیری

گوگل تگ منیجر چیست؟
یکی‌از شایسته ترین فواید استعمال از گوگل این میباشد که،در اختیار گرفتن همه تگ ها را بر ذمه می‌گیرد که‌این خصوصیت برای طراحان در مسئله ساخت سایت بسیار اثر گذار میباشد.،دراین مورد رئیس وبسایت میتواند در با تولید یکه واسطه مثل یک رابط به صورت مصرح به تگ های تارنما خویش دسترسی و آنان را در اختیار گرفتن نماید. این دور و بر به شما این اذن را خواهد بخشید که، با حذف کد نویسی و در دوران کوتاه خیس بتوانیم داده ها مربوطه از تگ های خویش را داشته باشید، در ثانی شما می‌توانید به ایجاد کرد تگ تازه هم بپردازید، در‌این طریق شما با تصویب تگ به طور دستی خداحافظی خواهید کرد.

عبارت تگ‌ به چه معنی میباشد؟!
تعریف و تمجید جامع و کوتاه را در‌این نصیب با شما بین میگذاریم،تگ عبارتی کوتاه گردیده از برچسب پیکسل میباشد،ما در ساخت وب سایت خویش با استعمال از اوامر (html) خواهیم توانست به طریق ی همت تگ‌ها دسترسی داشته باشیم. درپی شناخت با تگ به‌این زمینه میپردازیم که بعضا از تگ های شناخته گردیده سایز و بعد ها بسیار کوچکی دارا هستند،و به همین باعث شما توان مشاهده آنان را در تارنما ها نخواهید داشت .

و قابل ذکر میباشد که تگ منیجر به عنوان مثال خدمت های گوگل میباشد که پروسه در اختیار گرفتن و مدیر تگ های جان دار در تارنما را معمولی خیس نموده است. سرویس ها گوگل تگ منیجر با دقت به شباهتش با گوگل آنالیتیکس این میباشد که هر دو به وسیله کمپانی گوگل ارائه گردیده،در‌این خصوص در بین گوگل آموزش سئو مشهد تگ منیجر و گوگل آنالیتیکس یک هم خوانی ویژه ای انجام یافته میباشد. گر بخواهیم به طور مختصر از گوگل آنالیتیکس گفته باشیم،گفتنی میباشد که شما با استفاده از تگ های آن می‌توانید برای ساخت و ساز محتوا و داده های وبسایت خویش را تحقیق نمایید،برای شعور این مقاله مثالی خوا هیم زد از جمله شما با به کارگیری از تگ های گوگل آنالیتیکس ترازو مراجعه و مشاهده وب سایت خویش به وسیله یوزرها را متوجه خواهید شد

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 ] 10:09 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]