با روش های تولید محتوا آشنا شوید


ایجاد محتوا یکی روشهای انتقال پیام به مخاطبین هست که روشهای متفاوتی دارد. هریک از انواع محتوا مناسب برای انتقال نوعی پیام می باشد. این که چه نوع محتوا را برای انتقال چه نوع پیامی استفاده نمائید، بسیار اساسی می باشد. به‌دنبال این نوشته ی علمی شمارا با اشکال راه‌های تولید محتوا و دیدگاه به کارگیری آن آشنا می کنیم.
محتوا چیست و چرا ساخت محتوا مداقه دارد؟ آموزش سئو مشهد

محتوا یک راه و روش ارتباطی فی مابین صاحبین تجارت و مخاطبین است تا بتوانید درباره کسب و کار خود اطلاعاتی در چنگ مخاطبین غرض قرار دهید. تشکیل داد محتوا از این حیث آیتم عنایت می باشد که به شما یاری می کند تا کاربران با کسب و کارتان آشنا شوند و از این شیوه فروش خود را ارتقا دهید.
انواع طریق های ساخت‌و‌ساز محتوا
امروزه در فضای اینترنت اشکال مختلفی از محتوا را مشاهده می کنید که هر کدام به طوری توانسته اند مخاطبین را به خود جذب کنند. برای ایجاد کرد محتوای با کیفیت مورد نیاز می باشد با راه‌های متفاوت ایجاد کرد محتوا آشنا شوید و با تمرکز به نوع استحصال و کارتان از آن به کار گیری فرمائید.
در این شیوه موردنیاز میباشد هوشمندی خود آموزش سئو در مشهد را ارتقا دهید تا تلاش بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. 
ولی اشکال محتوا چیست؟ روشهای مختلفی برای تشکیل داد محتوای وبسایت وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ما را در مسیر رسیدن به اهدافمان امداد می کنند. پیرو با اشکال روشهای ایجاد محتوا آشنا خوا هیم شد.
1. ایجاد کرد محتوا صوتی
یکی تکنیک های تشکیل داد محتوا، ایجاد محتوای صوتی است. امروزه اکثری از افراد زمان کافی برای تلاوت محتوای متنی ندارند. شما می‌توانید برای محتواهای زمانبر وبسایت خود پادکست تهیه و تنظیم فرمائید تا افراد بتوانند، با گوش دادن به آنان اطلاعات مورد نیازشان را بدست آورند. در محتوا \\\\\\\" پادکست چیست و چه طور پادکست بسازیم؟ \\\\\\\" به شما خیال و خاطر داده ایم که چطور برای سایتتان محتوای صوتی فراهم نمائید.
2. ساخت محتوا با ترجمه متن ها
یکی‌از از سایر از راه‌های ساخت محتوا، تشکیل داد محتوا با ترجمه متن‌ها است. درین طرز افراد محتواهای مرتبط با گزینه خود را که به زبان دیگری مندرج هست را ترجمه می کنند و آنگاه آن را به خود کار خود می نویسند. اینگونه می توانید مطالبی که تاکنون در محتوایتان ذکر نکرده اید را به آن اضافه فرمائید. به کارگیری از محتوا ترجمه بهترین شیوه برای ساخت‌و‌ساز محتوا یونیک و بروزرسانی محتواهای دیرین می‌باشد؛ به این دلیل‌که بنابراین می‌توانید مطالب و نکاتی را پیدا نمایید وب سایت های رقیب کمتر به آن پرداخته اند.

 

3. ایجاد کرد محتوا خبری
یکی از سایر از گونه های ساخت و ساز محتوا، محتوای خبری میباشد؛ نویسندگان مجلات خبری به انتشار اینگونه محتواها می‌پردازند. در تشکیل داد محتوا خبری می بایست از خبر‌ها معتبر و بروز استعمال فرمائید. محتوا خبری برای وب سایت های خبری و رپورتاژ آیتم به کارگیری قرار می گیرد. سبک این نوع محتوا اصولا رسمی و بیشتر زمان ها هیجانی خواهد بود؛ به دلیل آنکه قرار می باشد مخاطب را به هیجان واداشته و اطلاعات خاصی در به او بدهد.

 

4. تشکیل داد محتوا آموزشی


شما می توانید به ساخت و ساز انواع محتوای آموزشی بپردازید. مقصود از ساخت محتوا آموزشی همانطور که از نامش پیدا میباشد، آموزش یک گزینه به کاربران است. برای ایجاد کرد این نوع محتوا شروع می بایست مخاطب هدف خود را بشناسید. بعد از آن با تمرکز به مخاطب مقصود و نوع آموزش نحوه تولید محتوا را انتخاب فرمائید. تارنما های مختلفی از محتوا آموزشی استفاده می کنند؛ فرقی نمی کند که تارنما شما در چه حوزه ای فعالیت دارد.

به هر موقتا آموزش به کاربرانتان میتواند جالب و در جذب آن ها بسیار موثر باشد. در محتوا \\\\\\\" به چه شکل تشکیل داد محتوا کنیم؟\\\\\\\" می‌توانید نکات زیادی را برای ساخت و ساز محتوا اصولی بخوانید.

 

5. ساخت محتوا تلفیقی
یکی اشکال ساخت محتوا، محتوای تلفیقی میباشد. در تشکیل داد محتوا تلفیقی می توان از یک سری شیوه تشکیل داد محتوا همزمان استفاده کرد. به عنوان مثال برای ساخت محتوا آموزشی می توانید از متن و ویدیو به کارگیری نمایید. به‌این نوع تشکیل داد محتوا تلفیقی می‌گوییم. برای مثال می توانید در بخش وبلاگ محتواهایی را ببینید که علاوه بر متن، پادکست و کلیپ نیز دارا هستند. برخی از محتواها تنها با متن نمی توانند نیاز مخاطب را پاسخ بدهند؛ به همین ادله برای کمک بیشتر به کاربران باید شیوه ها دیگری را نیز به کار گیری نمائید.

 

6. ایجاد کرد محتوا متنی
یک کدام از همه گیرترین گونه های محتوا که مشاهده میشود، محتوا متنی است. در محتوا متنی صرفا با نوشتن تیتر و متن دیدنی محتوا می توانید، کاربران را به تلاوت بدون نقص محتوا ترغیب نمائید. محتوا متنی اشکال مختلفی دارد تعدادی نمونه از آن‌ها عبارتند از: نوشته‌علمی های آموزشی، متن آدرس اینترنتی، نوشته‌ی‌علمی های تحلیلی و ...

 

7. محتوا ویدیویی
یکی از از سایر از تکنیک های ساخت محتوا، ساخت و ساز محتوای ویدیویی می باشد. شما می‌توانید برای انتقال خوب پیام به مخاطبین از ویدیو به کارگیری فرمایید. همچنین امکان اشتراک گذاری ویدیوها بوسیله کاربران نیز وجود داراست. حدود هفتاد درصد از مخاطبین با مشاهده ویدئو به خرید کردن از شما ترغیب می‌شوند. ولی در این در میان باید چندین نکات را هنگام تشکیل داد محتوا ویدیویی رعایت نمایید که در پی به آن ها می‌پردازیم.

گزینش عنوان جالب
برای کلیپ خود یک کاور با عنوان جالب تعیین فرمائید تا کاربران به تماشای ویدیو شما ترغیب شوند. برای تعیین عنوان جذاب رعایت یکسری نکات الزامی میباشد که در نوشته‌علمی \\\\\\\"چه گونه تیتر دیدنی بنویسیم\\\\\\\" به آن پرداخته ایم. 

اکران بنویسید 
یک اکران دیدنی برای کلیپ خود بنویسید. برای مثال با طرح یک سوال ویدیو را شروع فرمائید و مبنی بر با اکران از پیش تمجید شده یه این سوال پاسخ دهید. این که بتوانید در ده ثانیه نخستینِ ویدئو کاربر را راضی نگه دارید، بسیار اساسی میباشد.



تهیه و تنظیم متن مرتبط با ویدیو
صرفا قرار دادن کلیپ در سایت کفایت نمیکند. در یک متن کوتاه به کاربران بگویید که درین ویدیو چه چیزی دریافت می کنند. به کارگیری از لغت ها کلیدی مرتبط را از یاد نبرید. این گونه به راحتی در اولین حاصل جستجو گوگل ظاهر می‌شوید.

درج آدرس وبسایت 
در ویدیو درج آدرس وب سایت را از خیال نبرید. این گونه در ذهن کاربران ماندگار خواهید شد و از این راه شما را پیدا می کنند.

از تبلیغ خودداری کنید
در کلیپ به طور بی واسطه محصول ها خود را تبلیغ نکنید. خوب میباشد در کاربران احساس نیاز به وجود آورید تا آن‌ها به خرید محصولاتتان ترغیب شوند.

شما میتوانید ویدیوهای خود را علاوه بر تارنما خود در بسترهای دیگر مانند: یوتیوب، آپارات، میهن ویدیو و ...

 

8. محتوا تصویری یا اینفوگرافیک
از دیگر طرق تشکیل داد محتوا برای تارنما، ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری یا اینفوگرافیک میباشد. اکثر افراد تصور می کنند ایجاد محتوا تصویری شغل سختی میباشد. به همین ادله بیشتر به ساخت محتوا متنی می پردازند. اگر‌که محتوای بصری جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد و ترجیح می دهند به جای تلاوت محتوای زمان بر، بوسیله یک تصویر آحاد اطلاعات گزینه نیازشان را بدست آورند. گه گاه یک تصویر می تواند تا ده برابر تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد. برای ساخت محتوا با تکنیک آسمان خراش حتما باید از محتواهای بصری بهره مند شد. زیرا؛ این محتواها به نسبت زمان بر هستند و کاربر از تفحص ی آن ها خسته می‌شود، محتوای تصویری مقداری از این خستگی می کاهد. 

در پی به معرفی 3 شیوه ارائه تصویر میپردازیم :

تصویر از شیت
یکی از روشهای ارائه تصویر برای محتواهای آموزشی، تصویر از شیت یا اسکرین شات می‌باشد. این تصاویر از شیت موبایل یا رایانه تنظیم میشوند.

کاور
در تصاویری که میخواهید برای سایت یا شبکه های مجازی خود استفاده نمایید، یک قالب خاص در نظر بگیرید و لوگو استخراج و کارتان را در آن درج فرمائید. اینگونه کاربران با دیدن کاورهای منحصربه‌فرد کسب و کارتان شما را به یاد می‌آورند.

اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها تصاویری هستن که خلاصه ای از محتوا در آن نام برده میباشد. با به کار گیری از اینفوگرافیک کاربران سرگرم می شوند و در منفعت زمان بیشتری در سایت شما حضور دارند. همین آیتم باعث افزایش جايگاه سایتتان می‌شود.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 12 ]

[ پنجشنبه 25 اسفند 1401 ] 10:36 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

یک راهکار عالی در سئو، گرفتن بک لینک های با کیفیت

در وبلاگ خویش پست های زمانبر بنویسید

کارشناسان seo مدام بر چگونگی محتوا تاکید متعددی دارند. خوب در اینکه چگونگی محتوا یکی از مهم‌ترین عوامل در بهبود درجه کاوش و جزء یکی راهکارهای سئو میباشد شکی وجود ندارد، البته با این حال نمی توانید اندازه محتوا را هم نادیده بگیرید. وبلاگ های جامع که مورد خاصی را بطور بی آموزش سئو مشهد نقص پوشش می دهند میتوانند به کسب درجه جستجوی خوب به شما کمک کنند. برای فهم عالی رابطه اندازه و درجه بندی محتوا، Backlinko یک رسیدگی اجرا داده می باشد و بیش از یک میلیون کاوش آیتم تجزیه و احتساب قرار گرفته میباشد. بهره این تحقیق این بود که پست هایی که در صفحه اولیه حاصل کاوش قرار می گرفتند به صورت میانگین 1890 کلمه داشتند.


اما نباید انتظار داشته باشید که پست های وقتگیر، باعث ارتقاء جادویی سکو شما در حاصل کاوش باشند، این تکنیک سئو به تنهایی موفقیتی را ضمانت نمی نماید. برای اینکه این تکنیک به خیر پاسخ دهد، بایستی تعادل نیکی دربین چگونگی و کمیت محتوای شما برقرار باشد.


قابل ذکر است که در صورتیکه محتوا زمانبر باشد و چگونگی مطلوب را نداشته باشد، سود عکس داده و استفاده کننده طاقت مطالعه آحاد نوشته‌علمی را نخواهد داشت و ترجیح می دهد که از تارنما بیرون گردیده و وارد وب سایت دیگر شود، پس هیچ وقت چگونگی را فدای وسعت مقاله نکنید.


توصیه می‌کنیم که نوشته‌علمی آموزش سئو در مشهد یادگرفتن جامع بازاریابی محتوا را تحقیق فرمایید.


یک کدام از راهکارهای تازه seo در سال 2019، این میباشد که محتوای وقتگیر در صورتی تشکیل داد می کنید به طور یکجا در وبسایت منتشر نکنید. به عنوان مثال محتوایی نوشتید که 5 هزار کلمه داراست، طراحی برنامه خودتان را این چنین اعمال دهید که 2 هزار واژه را شروع در وبسایت قرار داده و سایر مقاله را به طور آپ تو دیت های پشت سر هم در فواصل زمانی منظم به نوشته‌ی علمی اضافه فرمائید. این گزینه باعث میگردد که محتوای شما از دید گوگل با ارزش شناخته گردیده و گوگل مدام محتوای آپ تو دیت گردیده را دوست دارااست و به استفاده کننده آرم می دهد.


از تکنیک Bucket Brigade به کارگیری نمایید

یادتان باشد که seo فقط تایپ کردن کلمه ها کلیدی و یا این که بهینه سازی کردن محتوا وجود ندارد. وقتی کاربری از سایت شما بازدید می نماید، دو سناریوی گوناگون قابلیت و امکان دارااست پیش آید:


در باب اول، به خواندن محتوای شما ادامه می دهد.


درباره‌ی دوم، فورا از وبسایت شما بیرون می گردد.


مورد دوم آیتم خیلی مهمی میباشد که قادر است اثر منفی بر روی مرتبه وبسایت شما داشته باشد. عالی پس در‌حالتی که میخواهید سکو بهتری داشته باشید، می بایست از اینکه بازدیدکنندگان وقت بیشتری را در وبسایت شما میگذرونند اعتقاد پیدا نمایید.


اینجا لازم میباشد  که ۴ تا مقاله اساسی به شما معرفی کنیم که در تایپ کردن محتوا خیلی میتواند به شما کمک کند:


کلمه و واژه کلیدی lsi


یادگرفتن سئو محتوا


استراتژي عبارات کلیدی


تفحص لغت ها کلیدی


یک طرز ساده چهت نیل به‌این غرض این است که محتواهایی بنویسید که قانع کننده خیس باشند. می توانید با به کارگیری از یک ترفند کهن، بازدیدکنندگان را به تارنما خویش قلاب نمائید. Bucket Brigade یک تکنیک نوشته ویکی از راهکارهای seo می باشد که قادر است مخاطبان سایت شمارا به ماندن در صفحه ها ترغیب نماید.


زمانی در هم اکنون ساخت محتوای متنی می باشید، باید جریان نوشته شما کاملا سرازیر و خوانا باشد. در یک اوضاع مناسب، هر گزاره می بایست به گزاره آینده منجر گردد و به همین ترتیب هر پاراگراف بایستی مخاطبان را به پاراگراف آتی متصل نماید. Bucket Brigade یک تکنیک بی آلایش و یک روش خوب میباشد که مثل یک اتصال فی مابین دو جمله یا این که دو تا جمله فعالیت می نماید. در واقع این تکنیک یک شیوه هوشمند، برای جلب اعتنا خوانندگان تارنما شما بوده که بتوانید در مسیرهای مختلفی که مدنظرتان می باشد، آنها را موعظه کنید.


درحال حاضر چطور می‌گردد از این تکنیک به کار گرفت؟ اینجا تعدادی عبارت را به شما معرفی میکنیم که معمولا تحت عنوان Bucket Brigades استفاده میگردند:


دلیلش  اینه:

می دونین شایسته ترین نصیب مورد چیه؟

و این کلیه روایت وجود ندارد.

جمله ها کوتاهی که با : تموم می‌شوند، طرز بسیار نه برای شناسایی bucket brigade ها هستند. رعایت این موردها سبب ساز می‌گردد متن شما به راحتی خوانده گردیده و مخاطبان وقت بیشتری برای پژوهش آن بزارند. ولی این شیوه به خودی خویش یکی تکنیک ها و راهکارهای بهینه سازی وجود ندارد ولی به طور غیر بدون واسطه به بهبود جايگاه جستجوی شما یاری می نماید.




استراتژی محتوا بر مبنای گپ واژه و کلمه کلیدی

در تشکیل داد استراتژی محتوا دو مبادرت ایفا می گردد؛ دستکاری محتواهای جانور یا این که ایجاد کرد محتوای نو.


شما آغاز می بایست دستکاری آن‌ها‌را در دستورالعمل قرار دهید. زیرا این صفحات پیش از این ایندکس گردیده اند و مشاهده فایده نتایج از آن معمولا ریلکس خیس می باشد. در مرحله آنگاه در شرایطی‌که کل صفحه های شما سئو گردیده اند و جا برای آپ دیت نو ندارند؛ به سراغ ایجاد کرد محتوای تازه بروید.


ولی چه محتوایی ایجاد کرد نمایید؟ نباید وقت و هزینه خویش را برای هر محتوایی صرف نمایید و فارغ از تامل آغاز به ساخت محتوای نو کنید. شروع شما بایستی رخنه‌ لغات کلیدی را بیابید؛ یعنی مشاهده کنید رقبای شما در چه لغت ها کلیدی رتبه گرفته اند که شما در آن‌ها ضعف دارید و درجه ای ندارید. مجددا برای یافتن keyword gap می توانید از ابزارهای بهینه سازی به خصوص از ابزار semrush استعمال فرمائید.


راهکارهای بهینه سازی با بروزرسانی محتواهای سابق 

برای اینکه بتوانید از محتواها حداکثر به کار گیری را نمائید، قطعا سراغ پست های قدیمی خیس بلاگ خویش بروید و پست هایی که موضوعات آن‌ها هنوز جذاب و مالامال سرچ میباشند را پیدا نمائید. از جمله در حالتی که دو سال پیش مطلبی در ارتباط شایسته ترین تکنیک های seo یا این که راهکارهای seo نوشته اید، برای بازنشر این پست می بایست به طبع نوشته ی علمی خویش را دستکاری و آپ دیت فرمایید، زیرا از دو سال قبلی تاکنون، گوگل تغییرات مهم در الگوریتم های جستجوی خویش انجام داده می باشد.


برای شناخت بیشتر با الگوریتم های گوگل و مراحل تغییرات آن خوب می باشد که مدام نوشته ی علمی الگوریتم های گوگل ما‌را دنبال نمائید زیرا ما واپسین تغییرات را برای شما منتشر میکنیم.


جای اینکه یک نوشته‌ی‌علمی جدید بنویسید، خوب می‌باشد که هر از گاهی داده ها بیشتری به پست های قبل خویش اضافه فرمائید. میتوانید عنا وین مطالب را دستکاری نمائید تا بیشتر به ترندهای روز مرتبط باشد. خلال این، می بایست ورژن جدید را طوری بازنویسی کنید که اصطلاحا seo پسند یا این که بهینه سازی-Friendly باشد. این شیوه‌حل بهینه سازی می تواند یک خط مش معمولی چهت نیل به مطالب بیشتر در حین کوتاهتر را به خویش تخصیص دهد. با به روز رسانی مطالب کهن، می‌توانید به مخاطبان پهناور تری دسترسی پیدا فرمایید و پست هایی که نسبت به سایر دوست داستنی خیس می‌باشند، میتواند جايگاه بهتری در کاوش به دست آورد.


 یک راه‌حل خوب در بهینه سازی، به دست آوردن بک لینک و پیوند های کیفیت بالا

بک لینک و پیوند های باکیفیت هم به عنوان مثال راهکارهای seo هستند که می تواند به شما در وصال به رقبا امداد کند، از جمله زمانیکه یک وب سایت شناخته گردیده با درجه بالا، به تارنما شما لینک می‌دهد، اعتبار تارنما شما در کاوش افزایش پیدا می نماید. برای موتورهای کاوش، بک لینک های با کیفیت متساوی قابل یقین بودن یک وب سایت است. بنابراین هنگامی بک لینک و پیوند های خیر داشته باشید به احتمال زیاد در بهره جستجوها هم سکو بهتری خواهید داشت. این آیتم یکی از مهترین راهکارهای seo بوده که قادر است به صورت بدون واسطه روی مرتبه وب سایت شما اثر بگذارد.


برای فراهم کردن بک پیوند های باکیفیت می توانید از پست مهمان یا این که همیاری با رسانه های تاثیرگذار مثل خبرگزاری ها به کارگیری نمائید. پست مهمان هم در معنای تایپ کردن مطالب در وب لاگ یا این که سایت سایر افراد با نام خودتان می باشد. بعضی وقتها ممکن میباشد که وب سایت های دیگر بدون اینکه از شما بپرسند به وبسایت شما پیوند بدهند که‌این گزینه مشکلی ساخت‌و‌ساز نمی نماید مگر اینکه پیوند ها اسپم باشند. در صورتیکه اینگونه وبسایت هایی به شما لینک بدهند ممکنه روی وبسایت شما اثر منفی داشته باشد، به این ترتیب خیلی اصلی میباشد، همه لینک هایی که به وبسایت شما داده می‌گردد را تجزیه و بررسی کنید و لینک های اسپم را رد کنید. برای جستن این پیوند ها هم میتوانید از Search Console گوگل و یا این که Moz Link Explorer به کارگیری نمائید.


یکی از داغ ترین و جنجالی ترین موضوعات seo، خرید بک لینک و پیوند و اثار آن روی وبسایت میباشد. خیلی ها از خرید بک پیوند به رشد قابل توجهی وصال و خیلی ها هم سایتشان پنالتی گردیده‌است.


حقیقت این می‌باشد که در خرید بک لینک و پیوند، همگی چیز بستگی به استراتژی شما دارااست. خیلی ها سوای داشتن استراتژی خاصی، یک سری تا پیوند مانند رپورتاژ، اینترنت 2 و غیره می خرند، سوای آنکه آن را مجدد تمدید کنند. حتی ریپورتاژ هم که‌این همه از آن تعریف‌و‌تمجید میشود، میتواند سبب ساز پنالتی شدن یک تارنما گردیده و یا این که می تواند هیچ تاثیری نداشته باشد.


در شرایطی‌که شما قصد به خرید بک پیوند دارید خیلی خیلی مهم است که چه استراتژی پشت وبسایت شما باشد تا با خرید این پیوند ها، اثر شگرف آن را بر تارنما خویش ملاحظه کنید.


مثلا ما برای گزینه خرید بک لینک، یک راه حل را روی ۲ تا سایت به طور آزمایش ایفا داده ایم و سود را بازرسی کردیم. درین رسیدگی، ما seo داخلی و محتوا را در موقعیت یکسان قرار دادیم تا صرفا اثر بک لینک را مشاهده کنیم. بعداز ۱ ماه، یکی از وب سایت ها پرورش قابل توجهی داشت و یک کدام از‌از سایر از وبسایت ها به طور کامل پنالتی شد و افت شدید بازدید پیدا کرد. ما بدین سود رسیدیم که بک لینک و پیوند یک کدام از مهمترین راهکارهای بهینه سازی میباشد اما به کارگیری نادرست از آن میتواند منجر هلاکت وبسایت گردد. در زیر عکس این سایت  را برای شما قرار داده ایم.


به خرید بک لینک به دیده یک تکنیک نگاه فرمائید و از آن شایسته ترین استفاده را فرمایید. ما در مقاله ای جداگانه در آینده استراتژي خرید بک پیوند را به شما فراگیری میدهیم، ولی بایستی این را بدانید که در غایت شماهستید که باید استراتژی خویش را بچینید و یا این که از یک دارای تخصص یاری بگیرید که با بررسی های ظریف، استراتژی دقیقی برای سایت شما پیاده کند.

بعضی از طریق ها در seo و یا این که راهکارهایی که به شما معرفی می‌نمایند هم میتواند خیلی موءثر و هم می تواند خیلی مخرب باشد، پس همگی چیز بستگی به شما داراست که از این تکنیک یا این که راهکارهای سئویی چه‌گونه استعمال کنید.


تجربیات نشون داده هست که خرید بک پیوند های یکسان برای وبسایت های متفاوت حاصل تماما متفاوتی از خویش نشون میدهد، پس لطفا خیلی وارفته مبادرت به خرید بک پیوند نکنید.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 24 اسفند 1401 ] 10:16 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

صفحات زامبی چطور ایجاد می شوند؟

با پیداکردن صفحات زامبی وب سایت خود و از میان بردن آنها، به راحتی می توانید میزان دارایی خزش و اعتبار سئو سایتتان را ارتقا دهید. شناسایی زامبی پیج ها به وسیله ابزارهای مختلفی قابلیت پذیر هست. اما زامبی پیج چیست؟ زامبی پیج ها چطور به وجود میایند؟ از چه طریقی می اقتدار آنان‌را شناسایی و از در بین موفقیت؟ در‌پی این نوشته ی علمی همگی مورد ها را به طور کامل توضیح میدهیم.

Zombie Page چیست؟

زامبی پیج صفحاتی میباشند آموزش سئو مشهد که فارغ از هدف خاصی به وجود آمده اند و سبب به خطر افتادن seo سایت می شوند. بعضا صفحاتی که به زامبی پیج تبدیل می گردند، عبارتند از: صفحه های با محتوای نسخه برداری، صفحه های با محتوای معدود، صفحه ها بدون محتوا و… . اینگونه صفحه های به دلیل نداشتن محتوای کاربردی از سئو بالایی نیز منتفع نیستند. همچنین بر بهینه سازی کلی وب سایت شما نیز تاثیر میگذارند.

صفحات زامبی چطور ایجاد کرد می شوند؟

با دقت به تعاریف بالا شاید برایتان سوال گردد که صفحه های زامبی چه گونه ساخت می شوند. به دنبال به استیناف صفحاتی که به زامبی تبدیل می شوند، می پردازیم.

صفحاتی که مجال زیادی آموزش سئو در مشهد برای بار گذاری شدن نیاز دارند.

صفحاتی که از محتوای سئو شده بهره مند نباشند.

صفحات توضیحات فرآورده که محتوای معدود یا اسکن در آنها قرار گرفته است.

صفحات سابق که از سمت گوگل دیده نمی‌شوند.

صفحات تیم بندی تولیدات که در آن‌ها محتوایی قرار نگرفته است.

صفحاتی که اعتبار پایینی دارا هستند و به همین عامل توسط کاربران بازدید نمیشوند.

صفحاتی که تاثیر بر سئو سایت نمی گذارند. مانند برگه پنل کاربری، ورقه سپاس از خرید مشتری و …

صفحاتی که دارای خطای 404 می‌باشند.

صفحاتی که از فقر محتوایی برخوردارند.

صفحاتی که از محتوای اسکن برخوردار باشند.

و…

 چطور زامبی پیج های سایت را پیدا کنیم؟

 در حال حاضر که با ویژگی های صفحه های زامبی آشنا شدید، مورد نیاز است زامبی پیج های وب سایت خود را نیز پیدا فرمائید. 

استعمال از سرچ کنسول

یکی ابزارهایی که به شما یاری می کند تا زامبی پیج ها را شناسایی فرمایید، سرچ کنسول میباشد. وارد سرچ کنسول وب سایت خود شوید و به بخش performance بروید. در این نصیب می توانید کلماتی که بوسیله آنها سایتتان seo شده را مشاهده کنید.

سپس به بخش Page مراجعه کنید. در این ورقه بر روی گزینه clicks کلیک نمائید. اینک با صفحاتی که کمترین واحد سنجش کلیک را داشته اند روبرو می‌شوید. این صفحات از سمت گوگل کمترین بازدید را داشته اند و اساسا به عنوان زامبی پیج ها شناخته می‌شوند. البته هنگام رسیدگی سرچ کنسول می بایست به 3 نکته توجه داشته باشید:


بعضا صفحه ها سایتتان نیازی به دریافت بازدید از گوگل ندارند. مانند کاغذ ای که برای شبکه اجتماعی ایجاد شده است. چنین صفحاتی زامبی محسوب نمی شوند و برای استحضار از میزان بازدید آنان باید گوگل آنالیتیکس را استیناف کنید. شما می توانید صفحاتی مشابه این را با تگ noindex از نگاه گوگل مخفی فرمائید. چرا که این صفحات صرفا برای کاربر سایت شما آماده شده است.


چنانچه وبسایت شما تازه تاسیس می باشد، سرچ کنسول آمار دقیقی در ارتباط با صفحات زامبی در اختیارتان نمی گذارد. همچنین ممکن می باشد برخی صفحه های اخیرا تاسیس شده باشند. به همین استدلال بازدید زیادی دریافت نکرده اند.


در نوشته‌علمی \\\\\\\" آموزش گوگل سرچ کنسول \\\\\\\" می توانید یادگرفتن بخش های گوناگون سرچ کنسول تازه را به صورت کامل ملاحظه کنید.


به دنبال یک راه‌حل معمولی و معتبر که به شما در یافتن صفحات زامبی پیج کمک می کند را معرفی کرده ایم.


 


تفحص دستی صفحه ها

تحقیق صفحه های وبسایت به صورت دستی یک طرز معتبر برای شناسایی صفحه ها زامبی می باشد. در صورتی‌که وبسایت شما مبتنی بر وردپرس میباشد از قسمت نوشته های وبسایت رسیدگی را استارت فرمائید. آنگاه به ورقه ها بروید، آن‌گاه وارد نصیب دسته بندی نوشته ها، تولید ها و برچسب های آنها شوید. به این ترتیب صفحه ها را به طور دستی رسیدگی کرده و زامبی پیج ها را معلوم فرمایید.


در این رسیدگی چنانچه برگه ای را سوای محتوا یا با محتوای نسخه برداری و کم مشاهده کردید، آن را اصلاح فرمائید یا در صورت نیاز آن را حذف نمائید.


ابزارهای دیگری نیز وجود داراست که به شما در یافتن صفحات زامبی پیجتان کمک می کند. دو گزینه از بهترین آن‌ها عبارتند از: Seobility وscreaming frog . همچنین از گزینه excluded در کاوریج سرچ کنسول نیز می‌توانید به کار گیری فرمائید.


 


Zombie Page چه تاثیری در سئو وب سایت دارد؟

در بعضی مواقع ممکن است کلیه تکنیک های سئو به صورت کامل در سایت شما رعایت شده باشد. مثلا وبسایت شما محتوای غنی و مفیدی داشته باشد، سرعت بارگذاری صفحات مناسب باشد، بک لینک های باکیفیت و معتبری گرفته شده باشد و …؛ اما سایتتان رتبه مناسبی نداشته باشد. دراین مکان ممکن هست تارنما شما مبتلا صفحه های زامبی شده باشد.


همان طور که در ابتدا نیز گفتیم زامبی پیج ها قیمت seo پایینی دارا هستند. گوگل برای ارتقاء اعتبار بهینه سازی یک سایت، به مطالعه و به حساب آوردن میانگین ارزش کلیه صفحه های آن می پردازد. وجود تعداد زیادی از صفحه های زامبی در سایت شما سبب میشود میانگین کلی آن کاهش پیدا کند. بدین ترتیب از میان بردن این گونه صفحات تاثیر بخش اعظمی در بهینه سازی وب سایت شما می‌گذارد.


در واقع وجود زامبی پیج در صفحه های شما باعث کاهش بودجه خزش سایتتان می‌شود. یعنی گوگل وقت خود را صرف صفحه های بی قیمت می کند، در صورتی‌که که می توانست همان زمان را صرف صفحات مهم سایت شما کند.


نکته حائض اهمیت این می باشد که زامبی پیج ها سبب به خطر افتادن تجارب کاربری نیز می شوند.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 8 ]

[ سه شنبه 23 اسفند 1401 ] 9:59 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

چگونه یک سایت حرفه ای بسازیم؟


یک کدام از سوال ها مالامال تکرار یوزرها این میباشد که چه گونه وبسایت بسازیم؟ طراحی سایت به شما امداد می نماید تا استخراج و کارتان را توسعه داده و ایده های جدیدی را اعمال فرمائید. در‌پی این مقاله میخواهیم به‌این پرسش جواب دهیم که چه گونه یک وبسایت ماهر بسازیم؟
گونه های شیوه های طراحی سایت
در کل دو طرز برای طراحی وب وجود داراست:
طراحی سایت به یاری سیستم های مدیر محتوا آموزش سئو مشهد
ساخت وب سایت به امداد برنامه نویس ها و موسسات ساخت سایت
اینکه کدام یک از این طرز ها برای طراحی سایت عالی میباشد، بستگی به خودتان دارااست. از جمله ساخت سایت با سیستم مدیر محتوای مهیا خیر فقط هزینه بسیار کمتری دارااست، بلکه در حین سریعتری نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
ولی در مقابل ساخت سایت به یاری برنامه نویس ها یا این که همان ساخت وب سایت مخصوص، هزینه بسیار متعددی را برای شما خواهد داشت. از طرفی دست کم یک ماه فرصت مورد نیاز میباشد تا این نوع وبسایت به طور بی نقص فراهم گردد. آموزش سئو در مشهد


البته در غایت به چه شکل وبسایت بسازیم؟ کدام یکی‌از این طرز ها را توصیه میدهید؟

در صورتی فعلا سرمایه متعددی برای کارتان ندارید یا این که مبتدی و تازه کار می‌باشید، عالی میباشد طرز اولیه را تعیین فرمایید. بدین ترتیب در شکل نرسیدن به یک سود مناسب، ضرر و زیان آنچنانی نکرده اید.

ولی در شرایطی‌که از دید مالی مشکلی نداشته و می‌توانید بعد از تحویل وبسایت اصولی و با یک مجموعه کارشناس پیش بروید، مورد دوم برای شما مطلوب خیس خواهد بود.

 

 اشکال سیستم های رئیس محتوای مهیا


طراحی وب به شیوه منحصر بستگی به شرکتی داراست که به آن مراجعه می‌کنید؛ بعضا از آن ها بضاعت و توان اپلیکیشن نویسی به اشکال گویش ها را دارا‌هستند و برخی صرفا در یک مسئله مهارت کافی دارا‌هستند. البته سیستم های مدیر محتوا فراهم یا این که CMS ها اشکال مختلفی دارا هستند. پیرو مهم‌ترین و دوستداشتنی ترین CMS های جهان را به شما معرفی خوا‌هیم کرد:

وردپرس(wordpress)
جوملا(joomla)
دروپال(Drupal)
اوپن کارت(open cart)
شما می‌توانید خصوصیات و مزایای به کارگیری از هرمورد را در مقاله " شایسته ترین دکان ساز بدون پول " پژوهش نمایید.

شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که کدام یک از این 4 گزینه مورد بهتری خواهد بود؟

در پاسخ این پرسش بایستی بگوییم که ابدا نیازی وجود ندارد فعالیت کردن با آحاد این وبسایت ساز ها را بلد باشید؛ کافیست شایسته ترین آنان را گزینش کرده و به یاری آن یک وبسایت بسازید.

ما به شما CMS وردپرس را سفارش می‌کنیم؛ وردپرس یک سیستم مدیر محتوای دوستداشتنی میباشد که توان ساخت و ساز گونه های تارنما را داراست.

این CMS تماما مجانی بوده و برای فارسی زبانان به راحتی در دسترس و قابل استعمال میباشد. برای اضافه کردن تجهیزات تازه به وبسایت نیازی به کدنویسی نداشته و به راحتی با یاری پلاگین ها می‌توانید سایتتان را گسترش دهید. از طرفی به کارگیری عظیم از این سیستم مدیر محتوای وردپرس باعث گردیده است تا هواخواهی از آن ماهر خیس بوده و در شکل بروز ایراد، آن را ریلکس برطرف نمائید.

تا این مرحله از محتوا بدین پرسش جواب دادیم که به چه شکل وبسایت بسازیم؟ ولی آیا تعیین طرز ساخت وب سایت کافیست؟ به طبع نه؛ به دنبال پروسه آجل را توضیح خوا هیم اعطا کرد.

 

چه‌طور یک تارنما ماهر بسازیم؟


1. آشنایی نیاز بازار
قدم نخستین در جواب به پرسش چه‌گونه یک وبسایت حرفه‌ای بسازیم، این میباشد که نیاز بازار را بشناسید.

یکی‌از وسیع ترین خطا عموم این میباشد که آغاز محصولی را ساخت یا این که خرید می نمایند، بعد از آن در ادامه بازاری برای فروش آن می باشند. البته یک فعالیت اصولی و منطقی این میباشد که آغاز معلوم فرمائید که نیاز اساسی بازار چیست؟ چه محصولی می‌تواند بین عموم دوست داستنی گردد؟ کدام سرویس ها یا این که فرآورده اینک برای عموم ضروری میباشد؟

مثلا نگاهی به وبسایت دیوار نمایید؛ این وبسایت دقیقا در طی صحیح مبادرت به عمل کرد. موسسان این وب سایت به خیر می دانستند که عموم پیرو راهی برای فروش اجناس استوک خویش می باشند. همینطور رفته رفته و با ارزیابی منظور های عموم، شایسته ترین نحوه بازاریابی و مشتری مداری را پیش گرفته اند.

پس آغاز نیاز جامعه خویش را درباره‌ی با یک جنس یا این که سرویس ها شناسایی فرمایید، بعد از آن برای ارائه آن طرح ریزی نمائید. در مقاله " پرفروش ترین تولید ها اینترنتی " کالاهای پر بازدید متعددی را به شما معرفی کرده ایم.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 22 اسفند 1401 ] 10:52 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

اصطلاحات رایج در سئو

seo و seo وب سایت یکی اقدامات مهمی میباشد که می بایست بعداز طراحی وب سایت به طور اصولی صورت بپذیرد. ولی قبل از آن خوب میباشد که اصطلاحات بهینه سازی را به طور بی نقص خاطر بگیرید. خاطر دریافت کردن اصطلاحات رایج seo به شما یاری می نماید تا بتوانید دراین مورد تخصصی داده ها بیشتری حصول کرده و اصولی خیس شغل نمایید. به دنبال اصطلاحات رایج و کاربردی seo را در چنگ شما قرار داده ایم.


فراگیری اصطلاحات رایج در seo

سئو یا این که seo وب سایت

seo مخفف عبارت SEARCH ENGINE OPTIMIZATION به معنای seo تارنما آموزش سئو مشهد برای موتورهای کاوش میباشد. seo و سئو وب سایت دربرگیرنده 200 فاکتور میباشد که کلیه آنان در کنار هم قادر است به بهبود سکو یک وبسایت یاری دهد. در مقاله " ارتقا بهینه سازی وبسایت " مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور های بهینه سازی را به شما خاطر داده ایم.

آموزش سئو در مشهد

صفحه های نتیجه ها گوگل یا این که SERP

زمانی عبارتی را در گوگل سرچ می‌کنید، 10 سود یا این که همان 10 وبسایت در ورقه اولیه گوگل به شما نشان داده می شود. همینطور در زیر شیت نخستین نیز از 1 تا 10 صفحه های آینده شماره بندی گردیده است و همچنان ادامه داراست. بدین صفحه های، صفحه ها نتیجه ها گوگل را SERP می‌گویند.


 


حاصل ارگانیک 

یکی‌از دیگر از اصطلاحات رایج در بهینه سازی، حاصل ارگانیک یا این که organic results میباشد. وقتی که استفاده کننده عبارت یا این که واژه کلیدی خاصی را در گوگل کاوش می نماید، لیستی از صفحه های اینترنت مربوط به آن عبارت را مشاهده خواهد کرد. این صفحه ها بر طبق معیار چگونگی، رابطه موضوعی و مرتبه seo به مخاطب نمایش داده میشود و عواملی به عنوان مثال تبلیغات گوگل در آن‌ها نقشی ندارد. به‌این قبیل از نتیجه ها، organic results میگویند.


 


دامین آتوریتی

دامین آتوریتی یا این که Domain Authority یک کدام از معیارهای سکو بندی وبسایت در گوگل میباشد که به وسیله تارنما Moz اکانت میگردد؛ این ترازو عددی دربین 1 تا 100 میباشد که هرچه این عدد برای یک وبسایت بیشتر باشد، مرتبه و بازدید آن وبسایت در گوگل نیز بیشتر میباشد. در واقع دامین آتوریتی بیان‌کننده اعتبار و بها یک تارنما در گوگل میباشد. شما می‌توانید دامین آتوریتی یک تارنما را از روش وبسایت بدون‌پول تحت رسیدگی نمائید:


https://websiteseochecker.com/bulk-check-page-authority


همینطور با بازرسی مقاله " شیوه های ارتقاء دامین آتوریتی و پیج آتوریتی " می‌توانید سکو سایتتان را بهبود اعطا کرد.


 


 تگ تایتل یا این که Title Tag

یکی از دیگر از اصطلاحات رایج در seo، تگ تایتل میباشد که آن را با اسم تیتر هم میشناسند. البته اینجا خواسته از تگ تیتر یا این که تایتل، H1 شیت وجود ندارد. در واقع مراد نامی میباشد که در مرورگر قبل از گشوده شدن ورقه به استفاده کننده نشان داده میشود. 


 


Meta Description یا این که تگ توضیحات



یک کدام از دیگر از اصطلاحات seo، متا دیسکریپشن میباشد؛ خواسته از توضیحات یا این که دیسکریپشن، قسمتی از محتوا میباشد که قبل از کلیک شدن روی آن به مخاطب نمایش داده می شود. جذابیت این متن می‌تواند اثر بسیار متعددی در ارتقا نرخ کلیک وب سایت داشته باشد.


در مقاله " متا دیسکریپشن چیست؟ " به طور بی نقص دراین باره کلام کرده ایم.


 


متن جایگزین (ALT)

یکی‌از دیگر از عباراتی که در فراگیری اصطلاحات بهینه سازی می بایست آن را حافظه بگیرید، تگ آلت تصاویر میباشد. تگ آلت یا این که متن جایگزین، در واقع متنی میباشد که برای آرم دادن محتوای عکس قرار داده می‌شود. بدین ترتیب وقتی که مخاطب موضوعی را کاوش می نماید، احتمال اینکه در حاصل تصویری گوگل علامت داده گردید، بیشتر خواهد بود. کلیه سیستم های رئیس محتوای مهیا مثلا وردپرس، این قابلیت و امکان را دارا هستند تا برای تصاویر تگ آلت یا این که متن جایگزین گزینش نمائید. 


در مقاله " تگ alt تصاویر چیست؟ " جزئیات مایحتاج درباره‌ی این اصطلاح seo را به شما یادگرفتن داده ایم.


 


تگ های H

یک کدام از دیگر از اصطلاحات سئو که زیاد به گوشتان میخورد، تگ های H می‌باشند. مجموعاَ در بهینه سازی 6 تگ H داریم که از H1 تا H6 شماره گذاری می‌شوند. این تگ ها به شما یاری می نماید تا واحد سنجش التفات هر عنوان باطن محتوا را مشخص و معلوم نمائید. برای مثال تگ H1 از بیشترین واحد سنجش عنایت منتفع بوده و تیتر درون محتوا را معلوم می نماید.


از تگ H2 برای عنوان های آینده و لبریز مداقه به کارگیری میگردد و به ترتیب التفات از دیگر H ها به کارگیری میکنیم. قابل ذکر میباشد که در محتوا به کارگیری از تیترهای H2 و H3 هیچ محدودیتی ندارد.


 


On Page بهینه سازی (بهینه سازی داخلی)

یکی اصطلاحات انگلیسی بهینه سازی، seo داخلی یا این که on page سئو میباشد؛ خواسته از seo داخلی اقداماتی میباشد که باطن وب سایت اجرا می گردد تا جايگاه آن بهبود پیدا کرده و تجربیات کاربری نیز عالی خواهد شد. می قدرت اینطور اعلام‌کرد که 70 درصد از اقدامات مایحتاج در قضیه بهینه سازی، مرتبط با بهینه سازی داخلی وب سایت میباشد. 


 


Off Page بهینه سازی

off page بهینه سازی یک کدام از اصطلاحات انگلیسی بهینه سازی میباشد که در 3 قسمت خلاصه می گردد:


لینک و پیوند سازی یا این که تصاحب کردن بک پیوند

شغل در شبکه‌های‌اجتماعی (سوشیال سیگنال)

برندسازی

 


technical سئو (بهینه سازی تکنیکال)

یکی‌از دیگر از اشکال اقدامات بهینه سازی، تکنیکال seo یا این که seo فنی وبسایت میباشد. همان گونه که گفتیم seo داخلی و فرنگی برای بهبود مرتبه وب سایت از درون و خارج از تارنما اجرا می گردد. البته این مجموعه از اقدامات seo برای بهود حالت فنی وب سایت میباشد. مثلا اقدامات مهمی در که در قضیه بهینه سازی تکنیکال اجرا میشود، می شود به مفاد ذیل اشاره نمود:


ارتقاء سرعت وبسایت

اسکیما گذاری

فعال‌سازی AMP

فعال‌ساز‌ی وبسایت مپ

و…

شما میتوانید با رسیدگی مقاله " seo تکنیکال چیست؟ " 0 تا 100 بهینه سازی فنی وبسایت را حافظه بگیرید.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 10:35 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

آموزش سئو به زبان ساده


به امداد پیاده سازی اصول بهینه سازی در تارنما می توانید علاوه بر جذب کاربر بیشتر، نظر گوگل را نیز به وبسایت خود جلب فرمایید. در شرایطی که موقتی مالک وب سایتی می‌باشید یا به حوزه وب عشق ای دارید، توصیه می کنیم، آموزش سئو از اساس را شروع فرمائید. با یادگیری seo نه تنها می‌توانید خودتان سایتتان را بهینه نمایید، بلکه میتوانید به عنوان یک سئوکار ماهر نیز به کسب درآمد درگیر آموزش سئو مشهد شوید. در‌پی یادگرفتن بهینه سازی صفر تا صد را برای شما آماده کرده ایم.
سئو چیست؟
سئو یا Search Engine Optimization به سئو وب سایت برای موتورهای جستجو گفته میشود. اما خواسته از seo وب سایت چیست؟ منظور از بهینه سازی وب سایت برای گوگل، این است که تارنما شما با جستجو لغات کلیدی مرتبط با حوزه کاریتان در ورقه اولیه گوگل دیده شود.
چرا می بایست بهینه سازی را خاطر بگیریم؟
بسیاری از افراد تصور می کنند که طراحی وب سایت آموزش سئو در مشهد به تنهایی برای توسعه و گسترش کارشان و جذب مشتری کافی هست. اما این تصور از شالوده نادرست می‌باشد؛ چرا که سایت های نو تاسیس دقیقا مانند فروشگاهی در خیابان خلوت می‌باشند. برای دیده شدنشان بوسیله کاربران می بایست اقداماتی روی وب سایت انجام شود. این اقدامات در seo و seo وب سایت خلاصه شود.
در فایده می قدرت اینطور اعلام کرد که یادگیری بهینه سازی مزایای تحت را برای شما خواهد داشت:
می توانید از آن به عنوان یک عمل لبریز درآمد استفاده فرمائید
می توانید خودتان فارغ از نیاز به یک سئوکار، سایتتان را سئو کنید
میتوانید به عنوان یک مشاور بهینه سازی فعالیت کرده و کسب درآمد داشته باشید
 سر فصل های آموزش صفر تا صد سئو رایگان
 
آموزش سئو به گویش معمولی
پس همانگونه که گفتیم یادگیری سئو میتواند برای شما مزایای زیادی داشته باشد؛ حتی درصورتی که صاحب و مالک وب سایتی هم نباشید، بازهم میتوانید از طریق یادگرفتن بهینه سازی مبتدی و تازه کار درآمد بالایی را تجربیات نمایید. ولی برای یادگیری بهینه سازی، عالی هست اموزش seo از محور را شروع نمائید. به‌دنبال تلاش کرده ایم تا seo را به لهجه بی آلایش به شما فراگیری بدهیم.

 

موتور جستجو چیست؟


او‌لین چیزی که یک فرد مبتدی در آموزش صفر تا صد سئو سایت می بایست بداند، این می‌باشد که موتور جستجو چیست و چطور عمل می کند؟ در واقع او می بایست سعی آن را درک کند تا بتواند در مواجهه با موردها متفاوت، بهترین تصمیم را بگیرد.

موتور جستجو وظیفه داراست تا کلیه اطلاعات سطح وب را گردآوری کرده و با توجه به جستجو کاربران، به آنان آرم دهد. موتورهای جستجو همواره سعی می کنند تا بهترین حاصل را به کاربران نشان دهند؛ درین میان گوگل به باعث الگوریتم های پیشرفته ای که داراست، توانسته نسبت به سایر موتور های جستجو چیره تر شغل کند.

 

یادگیری اصطلاحات رایج سئو
گام اول در اموزش سئو از محور، یادگیری اصطلاحات رایج بهینه سازی میباشد. وقتی شما می توانید اشراف بدون نقص روی تکنیک های seo داشته باشید که بتوانید همگی اصطلاحات آن را به خیر بشناسید. در این باره پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی \\\\\\\" اصطلاحات رایج در سئو \\\\\\\" را به طبع تفحص فرمایید.

در این نوشته‌ی علمی سعی می کنیم تکنیک های اساسی را به شما خیال بدهیم، به همین عامل خوب هست پیش از تفحص آن، نوشته‌ی علمی معرفی شده را به طبع بخوانید.

 

شناخت انواع کلمات کلیدی و شیوه پیدا کردن آنان
گام دوم و بسیار اصلی در آموزش seo به زبان بی آلایش، شناخت اشکال لغت ها کلیدی و طرز جستن آنان می باشد. البته واژه و کلمه کلیدی چیست؟ لغات کلیدی کلمات لبریز سرچی هستند که در حوزه های متفاوت توسط کاربران در سطح وب جستجو می شوند. 

کلمه ها کلیدی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در حاصل جستجو دیده شده و رتبه بهتری را حصول نمائید. 

انواع واژه و کلمه کلیدی
اگزکت مچ (Exact Match)

واژه و کلمه کلیدی مهم و غرض شما است که قصد دارید سایتتان را روی آن بهینه سازی فرمائید؛ برای مثال واژه و کلمه کلیدی این محتوا، فراگیری سئو به افراد مبتدی هست.

برود مچ (Broad Match) 

این نوع واژه کلیدی، در واقع ترکیب عبارت کلیدی + پسوند یا پیشوند است. از جمله فرصت اموزش بهینه سازی از پایه یک برود مچ خواهد بود.

لغت ها کلیدی بلند (Long Tail Keyword) 

لغات کلیدی وقت گیر یا لانگ تیل، کلمه ها زمانبر هستند که در اصل رقابت کمتری نسبت به عبارات کلیدی کوتاه دارند. استفاده از این عبارات برای تارنما های تازه تاسیس به شدت سفارش میشود؛ به این دلیل‌که رقابت در‌این کلمات کمتر بوده و می توان در زمان کوتاه تری در آنها مرتبه گرفت.

کلمات کلیدی lsi یا هم مضمون‌ (Latent Semantic Indexing) 

عبارات کلیدی lsi کلماتی می باشند که بیان کنده یک مضمون‌ خاص هستند. برای مثال مورد اصلی این محتوا یادگرفتن بهینه سازی به لهجه بی آلایش می‌باشد؛ در‌این‌صورت‌‌‌ گوگل انتظار دارد که عباراتی مانند سئو چیست، سئو کلاه سفید، بهینه سازی کلاه سیاه و … در آن دیده گردد.

 

اما چطور لغات کلیدی را پیدا کنیم؟

روش های مختلفی برای یافت کردن لغات کلیدی وجود داراست که به صورت خلاصه در پی به شما خواهیم گفت. اما شما می‌توانید نحوه یافت کردن کلمه ها کلیدی را به صورت کامل در نوشته‌علمی \\\\\\\" به چه شکل عبارات کلیدی را پیدا کنیم؟ \\\\\\\" تفحص کنید.

استفاده از پیشنهادات گوگل
به کارگیری از ابزارهای گوناگون کشف کردن عبارات کلیدی
تحقیق سایت رقبا
 

یادگیری اشکال راه‌های سئو وب سایت


مرحله آینده از اموزش سئو از اساس، یادگیری انواع شیوه های seo سایت می‌باشد. seo و seo تارنما با دقت به عواملی به چندین بخش تقسیم می شود. نکته قابل توجه این است که پیاده سازی همه طرق seo روی تارنما می تواند به بهبود شرایط و ارتقاء سکو تارنما کمک کند.

 

seo کلاه سفید

یکی از انواع طرق seo در فراگیری سئو به لهجه ساده، seo کلاه سفید می باشد. seo کلاه سفید اقداماتی است که شما به یاری آن میتوانید رتبه سایتتان را طبیعتا در گوگل افزایش دهید. در واقع در این‌راه شما با توجه به قوانین گوگل یک سایت را اداره می کنید و از تکنیک هایی که رتبه سایتتان را با گاز افزایش میدهد، استعمال نخواهید کرد. فقط تکنیکی که در بهینه سازی کلاه سفید به عمل میگیرید، ایجاد کرد محتوای یونیک و کاربرپسند است.

البته مورد نیاز می باشد بدانید که مرتبه خریداری کردن به یاری این طرز، فرصت زیادی را نیاز دارد. علاوه بر ساخت محتوا یونیک، استفاده از تکنیک های دیگر البته در محدوده قوانین گوگل نیز می‌تواند در مرتبه سایت اثرگذار باشد:

لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی
بهبود seo فنی سایت
 

سئو کلاه سیاه

در مقابل بهینه سازی کلاه سفید، seo کلاه سیاه را خوا‌هیم داشت. درین شیوه، شما همت می کنید تا با دور زدن قوانین گوگل، درجه سایتتان را افزایش بدهید. استفاده از این‌شیوه می تواند در یک بازه مجال کوتاه شما‌را به سود دلخواهتان برساند. ولی می بایست بدانید که دیر یا زود الگوریتم های گوگل به کارگیری از این تکنیک ها را تشخیص داده و شما را جریمه می کنند.

 

بهینه سازی کلاه خاکستری

ولی از در میان شیوه های بهینه سازی وب سایت، بهینه سازی کلاه خاکستری کم دردسرترین طریق seo وب سایت هست. این‌راه که اساسا همگی تارنما های سطح وب از آن به کار گیری می کنند، می‌تواند با ریسک کمتری شما‌را به سود دلخواهتان برساند.

اما سوالی که ممکن است مطرح شود، این میباشد که کدام یک از این راه ها خوب می‌باشد؟

همان طور که گفتیم بهینه سازی کلاه سفید بسیار وقت گیر بوده و در مقابل سئو کلاه سیاه نیز خطرات زیادی را برای تارنما خواهد داشت. به همین استدلال پیشنهاد میکنیم برای seo سایتتان، از سئو کلاه خاکستری استعمال فرمائید. ولی به این نکته توجه نمایید که در صورت زیاده روی کردن در سئو کلاه خاکستری، ممکن است به جرم انجام تکنیک های seo کلاه سیاه جریمه شوید.

 

ایجاد محتوای حرفه ای برای وب سایت
همان طور که در اولِ نوشته‌ی‌علمی گفتیم، جستن کلمه ها کلیدی یکی مطرح ترین اقداماتی هست که باید در حین seo وب سایت جاری ساختن دهید. بعداز آنکه به نه خیال گرفتید چطور بهترین کلمات کلیدی را پیدا نمایید، فعلا بایستی آنها‌را در سایت خود استفاده کنید. برای به کارگیری از لغات کلیدی غرض، بایستی تشکیل داد محتوا را اصولی خیال بگیرید. یک سئوکار حرفه ای به نه میداند که برای هر کلمه و واژه چه محتوایی و با چه سبکی نیاز میباشد. 

البته در صدر از یادگرفتن بهینه سازی به زبان ساده عالی است شما را با گونه های محتوا آشنا کنیم:

محتوای آسمان خراش یا Skyscraper
محتوای افق خراش به محتوایی گفته می‌گردد که همگی چیز را درباره ی یک مورد بیان می کند. در واقع می قدرت این محتوا را به نوعی افق خراش دانست. البته محتوای آسمان خراش برای چه موضوعاتی مناسب می باشد؟

در سال های قبل یک کدام از تکنیک های بهبود سکو وبسایت در گوگل، نوشتن محتواهای عرش خراش بود. ولی موقتی الگوریتم های گوگل می توانند این قضیه را تشخیص بدهند که محتوای نوشته شده مطالب مفیدی داراست یا خیر؟ به همین برهان در صورتیکه مورد محتوای شما آموزشی بوده یا رقبای ورقه اولیه نیز آن را اسمان خراش نوشته اند، توصیه میکنیم شما نیز از این طریق به کارگیری کنید.

البته یادتان باشد که نوشتن محتوای زمان بر و بی هدف، نه صرفا مخاطب را خسته می کند، بلکه میتواند نظر گوگل را نسبت به وب سایت شما نیز منفی کند.

 

محتوای خوشه ای
محتوای خوشه ای طریق ای از ساخت محتوا برای تارنما میباشد که در‌این‌شیوه یک محتوا به عنوان محتوای اصلی و مادر و محتواهای دیگر به عنوان محتوای فرعی نوشته می گردند. مثلا ما در سایت خودمان محتوای \\\\\\\" سئو چیست؟ \\\\\\\" را به عنوان محتوای مادر و اصلی نوشته و موضوعات دیگری که درباره ی انواع شیوه های سئو سایت و … میباشد را به عنوان محتواهای زیر شاخه در لحاظ گرفته ایم.

موقتی که انواع محتوا را شناختید، می بایست روش ایجاد کرد محتوای اصولی را خاطر بگیرید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 20 اسفند 1401 ] 10:26 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

انواع تغییر آدرس یک سایت

انتقال سایت به دامنه جدید یکی از اقدامات رایجی میباشد که گاهی به دلایل مختلفی باید صورت بپذیرد. مهم ترین نکته ای که در انتقال وبسایت به دامنه تازه باید در حیث بگیرید، نگهداری جایگاه فعلی در گوگل و جايگاه بهینه سازی تارنما در موتورهای جستجو میباشد. در‌حالتی که فارغ از پیش گویی این زمینه اقدام کنید، با کاهش چشمگیر مرتبه سئو سایتتان مواجه خواهید شد. در ادامه دلایل انتقال سایت به دامنه جدید و آموزش تغییر تحول دامنه تارنما فارغ از از دست رفتن seo را به شما خوا‌هیم خاطرنشان کرد.

چطور تغییر و تحول دامنه آموزش سئو مشهد تارنما موجب کاهش بازدید کننده می شود؟

همانطور که گفتیم انتقال سایت به دامنه تازه، به هر علتی در همان آغاز باعث کاهش بازدید کننده و سکو سئو تارنما می گردد. ولی زمان فرصت رجوع و برگشت به درجه قبلی یا واحد سنجش افت رتبه بهینه سازی تارنما به طریق تلاش شما و چگونگی اعمال این انتقال بستگی دارااست. 

زمانی که دامنه یک تارنما به دامنه جدیدی عوض میشود، گوگل نسبت به آن وب سایت دچار شک میگردد. در بهره زمان کوتاهی را به سایت می دهد تا دوباره خود را در سطح وب ثابت کند. در منفعت مرتبه بهینه سازی آن تا حدی کاهش پیدا می کند. اکنون در صورتی تغییر تحول دامنه بر پایه ی اصول انجام یافته باشد و از تمامی مهمتر، بعد از انتقال دامنه، اقداماتی در راستای سئو اجرا بگیرد، این کاهش سکو بسیار کم و موقتی خواهد بود.

معمولا درین انتقال آدرس، هدف اصلی آموزش سئو در مشهد ما بهبود seo وبسایت و یا ارتقاء ایمنی اطلاعات کاربران وبسایت میباشد. به همین برهان اگر تغییر تحول آدرس دامنه به صورت درست انجام شود، حتی ممکن می‌باشد بعداز بازه زمانی کوتاهی، فرآیند سئو وب سایت عالی از قبل شود.

چرا دامنه سایت را تغییر می‌دهیم؟

مدیران تارنما به دلایل مختلفی تصمیم به تغییر دامنه سایت می گیرند عبارتند از :

تغییر تحول دامنه بعلت تغییر تحول نام کسب و کار

جایگزین کردن دامنه متناسب با فعالیت وب سایت

تغییر‌و تحول دامنه برای ساده تر کردن نام دامنه

تغییر تحول دامنه به علت تغییر مسئله فعالیت کسب و کار

 اشکال تغییر آدرس یک سایت

گفتیم که آدرس یک تارنما به دلایل مختلفی ممکن می‌باشد تغییر کند، که در ادامه گونه های آن را به شما خوا هیم اعلام کرد. در صورتی‌که به تصویر زیر نگاه نمائید، قسمت های متفاوت آدرس یک وب سایت مشخص شده است که هرکدام از این بخشها به دلایلی ممکن میباشد تغییر‌و تحول کند.




1. تغییر آدرس تارنما از http به https

یکی اقدامات مایحتاج در مورد فراگیری بهینه سازی تکنیکال یک وبسایت، راه‌اندازی گواهی SSL است. در‌این راه آدرس وب سایت از شرایط http به https عوض می شود. البته بایستی بگویم که این کار اجباری نبوده اما می‌تواند یک فاکتور مثبت و تاثیرگذار در سئو وب سایت باشد. این انتقال آدرس وبسایت قادر است امنیت وب سایت را پشتیبانی کند. البته به کار گیری از این سند در تارنما های فروشگاهی که مایحتاج میباشد اطلاعاتی از مخاطب گرفته خواهد شد، از عنایت بیشتری برخوردار خواهد بود.


در نوشته ی علمی \\\\\\\" چه گونه SSL وردپرس را فعال کنیم؟ \\\\\\\" به شما یادگرفتن های ما یحتاج را داده ایم.


 


2. انتقال وب سایت به دامنه تازه

یکی‌از از سایر از انواع تغییر دامنه تارنما، انتقال سایت به یک دامنه تازه میباشد. این شغل اصولا با مقصود برندسازی دوباره، فرار از فیلترینگ و یا انتقال تارنما به یک دامنه معتبرتر صورت می گیرد. بخش اعظمی از استحصال و کارها، در بالا اعتنا زیادی به نام دامنه خود ندارند؛ در منفعت پس از گذشت فرصت وقتی قصد به تغییر‌و تحول آدرس سایت می‌گیرند. یا بعضا از وبسایت ها برای دور زدن تحریم های گوگل اقدام به تغییر دامنه از ir به com می کنند. در انتقال وب سایت از یک دامنه به دامنه دیگر، در شرایطی‌که فرایند تغییر‌و تحول دامنه به صدق صورت نگیرد، وب سایت دچار افت شدید درجه گردد. 


 


3. تغییر و تحول ذیل دامنه یا آدرس اصلی وب سایت

یکی از سایر از تغییرات رایج تغییر آدرس سایت، انتقال آدرس سایت از موقعیت www به سوای www میباشد. این عمل اصولا با باز ساخت سایت انجام می گردد و غرض مهم آن راحتی کاربران و کوتاه شدن آدرس وب سایت هست. 


این مدل تغییر تحول آدرس وبسایت کمترین تاثیر را در جایگاه و آمار بازدید تارنما دارد. 


 


4. تغییر‌و تحول TLD دامنه

مراد از TDL دامنه، تغییر پسوند تارنما است. تغییر تحول دامنه سایت از پسوند com به ir یا هر تغییر‌و تحول پسوند مشابه دیگری را می توان به تغییر TDL نسبت اعطا کرد. یکی ایرادات تارنما هایی که پسوند .ir دارند، تحریم شدن از سمت بسیاری از سرویس های گوگل برای مثال Google Adwords می‌باشد. 


این تغییر در واقع با تغییر و تحول نام دامنه هیچ فرق نمیکند؛ یعنی از دید گوگل، آدرس های webpouya.ir با webpouya.com دو دامنه منقطع هستند.


 


5. تغییر سیستم رئیس محتوا یا لهجه نرم‌افزار نویسی تارنما

یک تارنما پس از 2 تا 5 سال نیاز به باز طراحی خواهد داشت؛ درین فرصت عده ای تمایل به تغییر تحول زبان اپ نویسی یا سیستم رئیس محتوای وبسایت می گیرند. 


از جمله وردپرس و جوملا هر دو جزو بهترین سیستم های مدیر محتوای آماده در فقیه به حساب می‌آیند. ولی با گذشت مجال و با پیشرفت وردپرس، جوملا دیگر محبوبیت پیشین را نداشت و بخش اعظمی از تارنما های تصمیم گرفتند که به وردپرس سفر کنند. 


تغییر‌و تحول زبان نرم‌افزار نویسی یا سیستم مدیریت محتوای تارنما، باعث تغییر‌و تحول آدرس صفحه ها سایت شود. به طوری که تمامی آدرس های پیشین با ارور 404 مواجه می‌شوند. در سود این نوع تغییر آدرس منجر افت رده فعلی وبسایت می گردد.


 


یادگرفتن تغییر‌و تحول دامنه اصلی تارنما

برای تغییر‌و تحول دامنه سوای افت بهینه سازی و تغییر تحول پسوند آن می بایست مسیر مشابهی را طی نمائید؛ بدین نکته دقت نمائید که مراحل دوم تا پنجم را می بایست به سرعت و نهایتا با فاصله یک تا دو روز اجرا بدهید. برای آشنایی با شیوه تغییر‌و تحول دامنه تارنما، پیش از هر کاری استارت می بایست سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید؛ با این عمل خود را به گوگل به عنوان صاحب و مالک این دامنه اعلام می کنید. در نوشته‌علمی \\\\\\\" ثبت تارنما در سرچ کنسول \\\\\\\" به صورت بدون نقص این عمل را به شما آموزش داده ایم. در ادامه در 5 گام ساده برنده به تغییر تحول دامنه سایت، فارغ از افت مرتبه گوگل می شوید.


گام نخستین: خرید دامنه نو و تمدید دامنه فعلی تارنما

در گام اول شما باید دامنه تازه را که قصد انتقال تارنما به آن را دارید، خریداری و ثبت نمائید. ولی نکته حائض اهمیت تر این میباشد که باید دامنه فعلی سایت را نیز به زمان طولانی یعنی 5 ساله تمدید نمائید. در صورتی‌که تاریخ انقضا دامنه فعلی را نمی دانید، میتوانید از وبسایت whois.com یاری بگیرید. ولی چرا باید دامنه فعلی را تمدید فرمائید؟


تمامی بک لینک ها و اقداماتی که در قضیه سئو خارجی تارنما جاری ساختن داده اید، روی دامنه فعلی سایت انجام شد‌ه‌است. برای محافظت سئو وبسایت نیاز می باشد که دامنه فعلی تا یکسری سال تمدید گردد. برای آشنایی با تکنیک های سئوی آف پیج نوشته ی علمی \\\\\\\" یادگرفتن offpage seo\\\\\\\" را از دست ندهید.


 


گام دوم: فعال سازی وب سایت روی دامنه جدید

اکثر وقت ها وبمستران هنگامی که تصمیم به فعال سازی دوباره وبسایت روی دامنه جدید می‌گیرند، می خواهند هاست یا گواهی SSL را نیز تغییر بدهند. اما سفارش میکنیم که این اقدامات در زمان های مختلفی صورت پذیرد.


برای فعال سازی تارنما روی دامنه نو، استارت یک هاست نو البته روی همان سرور پیشین خریداری فرمائید. با این شغل IP و DNS ها به طور کامل مشابه خواهند بود. با تغییر و تحول کلی هاست، DNS گوناگون ساخت می شود که ریسک از میان رفتن جايگاه وبسایت را تا حد زیادی افزایش می دهد.


آن گاه سایتتان را روی دامنه جدید فعال سازی کرده و کارایی همه صفحه ها آن را تفحص فرمایید. 


 


گام سوم: معرفی سایت تازه به سرچ کنسول

درین مرحله باید ثبت وبسایت در سرچ کنسول را جاری ساختن دهید؛ برای این مرحله مایحتاج می‌باشد که نقشه تارنما را به گوگل معرفی نمایید، دامنه اصلی را تعیین نمایید، فایل robots.txt تنظیم فرمائید و …


البته پیش از آغاز این پروسه، لینک و پیوند سازی های داخلی و آدرس دهی تصاویر را رسیدگی نمائید. همه لینک سازی ها و آدرس دهی ها می بایست با آدرس دامنه تازه باشد.


 


گام چهارم: ریدایرکت آدرس های کهن به دامنه تازه

در این مرحله از تغییر تحول دامنه وبسایت سوای افت مرتبه گوگل، می بایست همگی آدرس های دامنه قبلی، به آدرس فعلی تارنما منتقل شود. تا‌هنگامیکه تغییرات اساسی روی سایت اعمال نشده باشد، ریدایرکت تارنما با یک خط کد به راحتی قابلیت و امکان پذیر میباشد. در شرایطی‌که هاست شما لینوکسی هست، می‌توانید با قرار دادن قطعه کد ذیل در پوشه htaccess تمام آدرس های دامنه گذشته را به دامنه فعلی منتقل فرمایید.


به‌این نکته دقت کنید که در شرایطی‌که دامنه تازه با آدرس https یا با www باز میگردد، در خط نقطه پایان این مفاد را لحاظ نمائید و آدرسی که سایت دقیقا با آن باز می گردد را قرار بدهید.


 


گام پنجم: به گوگل اعلام نمایید!

درین مرحله آغاز به سرچ کنسول دامنه دیرین مراجعه و از منوی سمت چپ، آیتم Settings را انتخاب نمائید. بعد روی آیتم Change of Address کلیک فرمایید.




در مرحله بعدی دامنه تازه را از لیست انتخاب کرده و مورد Validate & Update را تعیین کنید. در این گام گوگل دسترسی شما به سایت نو و همگی ریدایرکت ها را بازرسی می کند. اگر که مشکلی وجود داشته باشد، به شما اطلاع داده خواهد شد.




بعداز جاری ساختن اقدامات بالا، 2 تا 6 هفته فرصت می برد، تا آدرس های قبل از ایندکس خارج شده و آدرس های جدید جایگزین شوند.


پس از این انتقال در سرچ کنسول دامنه پیشین 10 تا 30 درصد کاهش بازدید کننده را تجربه خواهید کرد. ولی سپس بازدید سایت به موقعیت طبیعی خود بر میگردد. از آن پس نیز شما می بایست اطلاعات آماری را در سرچ کنسول دامنه نو مطالعه فرمایید.


 


گام ششم: بروزرسانی گوگل آنالیتیکس

در گوگل آنالیتیکس تنظیماتی درباره‌ی با دامنه وبسایت وجود دارد. می بایست به نصیب ادمین گوگل آنالیتیکس بروید و مواردی که راجع به با URL قدیمی تارنما هست را به URL جدید تبدیل نمائید.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 10 ]

[ پنجشنبه 18 اسفند 1401 ] 10:13 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

5 نکته مهم جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

1. محتوای بهتر

پست‌های با باکیفیت، مطالب جدید و منحصربه‌فرد که مربوط به مخاطبانتان میباشد را به اشتراک بگذارید. از عبارات کلیدی و عباراتی به کار گیری فرمایید که موتورهای کاوش وبسایت شمارا به جستجوگران متصل نمایند. ولی فراموش نکنید که شما نیاز به ارسال مطالب خویش، برای بازدیدکنندگان دارید خیر برای موتورهای کاوش! بدین ترتیب خیر فقط محتوای مطالب خویش را آکنده از عبارات کلیدی نمایید، بلکه مطمئن گردید که مقاله مشغول کننده میباشد و کارایی فرمائید از مطرح کردن مسائل خسته‌ کننده دوری کنید.


2. برچسب تیتر کاغذ (Page Title Tag)

در موقعیت ایده آل، تیتر آموزش سئو مشهد شیت شما بایستی لغت ها کلیدی و یا این که لغت ها کلیدی ابتدا تگ داشته باشد و نباید از66 کلام تجاوز نمایند.


3. برچسب های هدر (Header Tags)

عنکبوت موتور کاوش دقت متعددی به لغات گزینه استعمال در برچسب های هدر می‌نماید و ما یحتاج وجود ندارد که مطلقا یک کلمه و واژه کلیدی را در برچسب های هدر خویش داشته باشید بلکه بایستی به آسانی این برچسب ها زمینه نخستین ورقه شما‌را تفصیل دهند. بدین ترتیب دراین باره مدبرانه شغل فرمایید.

آموزش سئو در مشهد

4. پیوند

میان صفحه های وبسایت خویش پیوند های داخلی ساخت فرمائید. این خیر فقط موجب seo موتور کاوش می‌گردد، بلکه به خواننده‌گان وبسایت شما یاری می‌نماید تا داده ها موثر دیگری را در سایت تان پیدا نمایند. تک تک صفحه ها را به هم پیوند ندهید، زمینه کاغذ بایستی مربوط به پیوند باشد! آحاد پیوند های داخلی می بایست یک خصوصیت ردیابی (Follow) داشته باشند تا عنکبوت موتورهای کاوش صفحه ها شمارا راحتر پیدا کنند.


5. تصاویر

شایسته ترین شیوه برای seo موتور کاوش در باب تصاویر به کار گیری از Alt text میباشد. Alt text ها به موتورهای کاوش یاری می نماید تا بفهمند تصویر متبوع درخصوص چه چیزی میباشد.همینطور مطمئن گردید تا حد قابلیت اندازه فولدر تصویر شما خرد باشد. برای سئو وسعت تصاویر می‌توانید از ابزارهای بدون‌پول به کار گیری نمایید. مانند:


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 15 اسفند 1401 ] 11:39 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

صفحه هدف در rel=canonical الزاما تضمین نمی شود

آقای جان مولر از گروه گوگل اظهار‌کرد که rel=canonical الزاما گارانتی نشده و گوگل ممکن میباشد صفحه های دیگری را تحت عنوان ورژن غرض گزینش نماید.

این زمینه در جواب به پرسش یکی یوزرها دراین مورد مطرح شد که چرا گوگل برگه ای که با به کارگیری از rel=canonical، غرض گذاری گردیده را گزینش نکرده و در قبال ورقه اشتباهی را در نتیجه ها کاوش به اکران می‌گذارد.

به صورت خاص خیس، این نمایش آموزش سئو مشهد در باب دسته ای از صفحه های یک گروه بندی بود که گوگل به مکان ورقه نخستین، ورقه سوم آن را در حاصل کاوش اکران می بخشید. در جواب به همین سال جان مولر این طور ذکر کرد که گوگل از فاکتورهای متعددی برای تعیین ورقه مقصود به کارگیری می نماید.


جان مولر این طور افزود که rel=canonical به منزله گارانتی اکران شیت غرض در حاصل کاوش وجود ندارد. به این ترتیب ابدا غیر طبیعی وجود ندارد که گوگل به مکان ایندکس ورقه غرض تعیین گردیده به واسطه rel=canonical، برگه دیگری را گزینش نماید.


این استفاده کننده توییتر همینطور ذکر کرد که از تگ های prev/next در مکان درست خویش به کارگیری نموده است. مولر نیز در پاسخ ذکر کرد که‌این زمینه آموزش سئو در مشهد می‌تواند موجب ساخت تداخل با rel=canonical خواهد شد:


“در‌صورتی‌که چه rel=canonical به سمت شیت اولیه علامت گرفته گردیده، ولی وجود تگ ها next/prev منجر ساخت تداخل با آن شد‌ه‌است.”


در خبرهای گذشته اعلام کردیم که جان مولر به کارگیری هم‌زمان از rel=canonical با نوایندکس را سفارش نمی نماید.


“ریدایرکت ها، rel=canonical، لینک و پیوند های داخلی، نقشه وبسایت، hreflang و بقیه موردها به ما اعلام می نمایند که کدام کاغذ در واقع ورقه اساسی و مقصود است. با دریک سمت کردن آن‌ها می‌توانید به گوگل در تعیین شیت مقصود یاری فرمائید.”


به پرسش این استفاده کننده در توییتر گشوده می‌گردیم. با دقت به چیزی که مولر در وبسایت Reddit اعلام نمود می شود به یک سود رسید. گوگل بدین خیال ورقه سوم از صفحه ها یک گروه بندی را تحت عنوان ورقه گزینش نموده که rel=canonical در قبال دیگر سیگنال ها اقتدار برتری نداشته میباشد.


از جمله شاید تعداد لینک و پیوند های داخلی به شیت سوم وبسایت، بیشتراز ورقه اولیه آن باشد و همین زمینه موجب گردیده که گوگل به‌این فیض رسد که کاغذ سوم گزینش بهتری برای اکران در نتیجه ها جستجوست.


اما این یکی‌از فرض ها ممکن میباشد. چیزی که بدیهی میباشد اینست که گوگل معمولا برگه ای که با rel=canonical هدفگذاری گردیده را تحت عنوان شایسته ترین سود در ورقه حاصل کاوش اکران می‌دهد. تگ rel=canonical به گوگل امداد می نماید که برگه کانونی را پیدا نماید، البته هیچ ضمانت صد در صدی برای گزینش آن نیست.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 9 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 10:05 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

آیا گوگل از الگوریتم های منتشر شده استفاده می کند؟

گوگل اخیرا اذعان کرد که برای شعور عالی مفاهیم از یک الگوریتم تطبیق عصبی به کار گیری می کند. آقای دنی سالیوان از گوگل اذعان کرد که این موتور جستجو در 30% جستجوها از این الگوریتم فایده می برد.

گوگل جدیدا نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی را منتشر کرده که در آن نتایج جستجو فقط مبنی بر تطبیق عبارت گزینه جستجو و محتوای شیت گزینش شده اند و عامل دیگری آموزش سئو مشهد میان نبوده می باشد. با این که سیستم مورد به کار گیری در‌این رسیدگی شاید هنوز به صورت عملی گزینه استفاده قرار نگرفته یا اینکه جزیی از تعدادی الگوریتم دیگر باشد، با این وجود می‌تواند مثالی برای طریق کار الگوریتم تطبیق عصبی گوگل محسوب گردد.

آیا گوگل از الگوریتم های منتشر شده استفاده می کند؟

گوگل همیشه از الگوریتم های منتشر شده در پتنت ها و مقالات رسمی استفاده نمی کند. البته با این وجود مطمئنا تعداد نامشخصی از الگوریتم های منتشر شده، در الگوریتم جستجوی گوگل گزینه استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین گوگل در وضعیت کلی نیز آموزش سئو در مشهد به تایید یا تکذیب وجود یک الگوریتم در سیستم جايگاه بندی خود نمی پردازد.

گوگل در زمینه‌ی الگوریتم هوش مصنوعی جدید خود توضیحاتی داده می‌باشد

گوگل در قبلی به دعوا های کلی درباره الگوریتم های خود مانند پاندا و پنگوئن پرداخته می‌باشد. دنی سالیوان نیز در روزهای قبل نشان هایی از وجود الگوریتم تطبیق عصبی مطرح کرده است. این الگوریتم توسط او در حساب توییتریش بدین شکل تمجید شد:

“تطبیق عصبی، طریق برگرفته از هوش تصنعی و مصنوعی برای ارتباط بهتر کلمات با مفاهیم است.”

او همچنین در توییتر خود نوشت:

“روشی که کاربران به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود می پردازند با روش نوشتن راه‌حل متناسب با خطاها کاربران توسط صاحبین سایت ها، اکثر اوقات متعدد می‌باشد.”


برای مثال او با توییت کردن تصویر ذیل نشانه اعطا کرد که عبارت Change قادر است توسط کاربران مضمون‌ های متفاوتی داشته باشد:




هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و صفحات سکو بندی

گوگل اخیرا در وب لاگ تخصصی هوش تصنعی خود لینک و پیوند به نوشته‌ی علمی ای داده که در آن، صفحه ها درجه بندی بر اساس واحد سنجش ارتباط کلمه و واژه مورد جستجو و محتوای صفحات، تشکیل داد شده بودند. اگرچه این الگوریتم درجه بندی به طور کامل نو است، البته نشانه از بهبود زیادی در تشخیص معیار ارتباط محتوا با عبارات مورد جستجو توسط راه‌های شبکه عصبی دارد.


با این که به صورت قطعی نمی اقتدار خاطرنشان کرد که مورد گزینه مشاجره در‌این نوشته‌ی‌علمی همان الگوریتم تطبیق عصبی گوگل است، البته به حیث می سد که مشابهت های زیادی فی مابین آنها وجود دارد.


الگوریتم مورد بحث در نوشته ی علمی مورد نظر بدین شکل تمجید شده است:


“درجه بندی مطابق محتوای صفحه های که با عنوان ad-hoc retrieval نیز شناخته می‌شود، به سیستمی گفته می‌گردد که صفحه ها تنها بر طبق متن های به کار رفته در آنها، سکو بندی می گردند.”


تحقیقات منتشر شده در‌این نوشته‌ی علمی صراحتا اعلام می کند که این نوع سیستم سکو بندی فقط متکی بر عبارت مورد جستجو و محتوای صفحت است.


در بیانیه مطرح شده در‌این نوشته‌ی علمی اعلام شده که این سیستم کاملا متفاوت از سیستم های سنتیست که در آنها، جايگاه بندی تارنما ها علاوه بر اطلاعات ارائه شده در صفحه، به پیج رنک و لینک های آن نیز وابسته هست.


آنچه که به وضوح به چشم می خورد اینست که سیستم مرتبه بندی بر اساس محتوا، حدودا یک سیستم جدید می‌باشد که وابسته به لینک ها نیست.


آیا سیستم نو جايگاه بندی گوگل از پیوند ها استفاده نمی کند؟

الگوریتم تازه منتشر شده در وب لاگ هوش تصنعی گوگل به صورت مستقیم از فاکتورهای سنتی رتبه بندی به کار گیری نمی کند. با این در حال حاضر شروع از فاکتورهای سنتی درجه بندی استفاده شده و آن گاه بعد بخش Ad-hoc retrieval گوگل به عمل گرفته می گردد.


مقاله مورد مشاجره اعلام می کند که این سیستم به مرتبه بندی مجدد صفحه های رتبه بندی شده میپردازد و فاکتورهای مرتبه بندی سنتی ابدا ده گزینه نخستین نتیجه ها جستجو را گزینش نمی کنند.


بدین ترتیب می قدرت اظهار کرد که فاکتورهای جايگاه بندی سنتی سعی بررسی اولیه را اعمال میدهند، بعد از آن سیستم رتبه بندی نو به حذف اسپم ها پرداخته و مرتبط ترین صفحه ها را توده می کند.


کاری که الگوریتم تازه اجرا می‌دهد در واقع رتبه بندی مجدد صفحاتیست که بر اساس مجموعه متفاوتی از معیارها توده شده اند.


الگوریتم جدید چه کاری ایفا می‌دهد؟

هدف الگوریتم تازه مرتبط کردن عبارت مورد جستجو با صفحاتیست که تنها به واسطه ارتباط در میان عبارت مورد نظر و محتوای صفحات جمع شده اند. وب سایت هایی که بر این پایه به حالت های بالای نتایج جستجو می رسند، دیگر به واسطه لینک ها یا کلمات کلیدی در‌این رده ها قرار ندارند.


اهمیت محتوا بیش از پیش میگردد

آیا این آیتم بدین معنیست که تشکیل داد کنندگان محتوا بایست از کلمه ها هم معنی بیشتری در محتوا استعمال کنند؟ استعمال از این تکنیک فقط در حالت استفاده خیلی کم، کارامد هست و در صورت استفاده زیاد نشانه از اسپم می باشد. خیلی ساده لوحانه است که بپذیریم گوگل فقط به واسطه وجود مترادف و هم معنی های بیشتر در محتوا، سکو بهتری به آن بدهد.


هدف از به کار بردن عبارت مترادف، ادراک بهتر محتوا توسط گوگل هست. به نظر ما بیان اشکار مفاهیم بسیار اصلی تر از استعمال بی روش از این گونه عبارت مشابه در دل محتواست.


چیزی که گوگل در بیانیه خود اعلام کرده اقتدار درک مفاهیم است. این موضوع چیزی فراتر از کلمه ها کلیدی و عبارت مشابه است. در واقع این سیستم به شعور طبیعی تر محتوای یک صفحه راجع‌به با حل مشکلات کاربران به واسطه عبارت آیتم جستجوی آن ها می‌پردازد.


برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 13 اسفند 1401 ] 10:42 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]