نکات بهینه سازی تصاویر

۵- فشرده سازی تصاویر

فشرده کردن تصاویر به کاهش وسعت آن ها امداد متعددی می نماید ولی آموزش سئو در مشهد نکته ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید مراقبت تعادل فی مابین فشرده سازی کیفیت خوب عکس و اندازه آن میباشد. فشرده کردن زیاد یک عکس ممکن میباشد اندازه تصویر را خرد نماید ولی چگونگی آن را زیر می‌آورد. پس بایستی تناسب میان چگونگی و فشرده سازی رعایت خواهد شد.

برای کاهش وسعت تصاویر طرق مختلفی وجود داراست، استعمال از فتوشاپ شایسته ترین روش برای کاهش وسعت تصاویر میباشد. با گزینش آیتم save for web  میتوانید تعیین فرمایید که تصویر شما در چه فرمتی و به چه اندازه ای فشرده گردد. استعمال از ابزارهای آنلاین فشرده سازی عکس یا این که پلاگین seo تصاویر وردپرس منش های دیگری برای کاهش وسعت و اندازه عکس هاست.

     ۶- کاهش بعدها تصاویر

عموما تارنما ها پهنا مشخصی برای اکران تصاویر دارا هستند. به همین برهان در هنگام آپلود تصاویر توجه داشته باشید که بعدها تصاویر خویش را به صحت انتخاب نمائید در غیر این شکل تصاویر بزرگتر، به صورت خرد گردیده اکران داده می‌شوند تا در برگه مکان بگیرند. به علاوه بعد ها باصرفه عکس ها به مرورگر اذن میدهد که پیش از لود CSS، اندازه تصویر را اخذ نماید. این شغل سبب می‌گردد از پریدن کاغذ در هنگام بار گذاری دوری گردد.

    ۷- به کارگیری از قابلیت و امکان Lazy Load تصاویر

ممکن میباشد شما یک وبسایت فروشگاهی داشته باشید و موردنیاز میباشد در یک شیت  بیشتر از ۲۰۰ عکس متاع قرار داده گردد. حتی در حالتی‌که این عکس ها با صرفه ترین شرایط ممکن را داشته باشند دانلود کلیه آن ها با هم روی مرورگر فرصت متعددی میبرد.

Lazy Load یا این که بارگذاری تنبل به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا در هر ورقه صرفا عکس هایی دانلود شوند که مخاطب روی آن‌ها قرار گرفته میباشد و با اسکرول کردن به سمت زیر شیت، عکس ها به ترتیب بارگذاری شوند. این امکان سرعت بار گذاری وب سایت را بالا می‌برد.

تکنیک های مختلفی برای اعمال این عمل روی عکس ها وجود داراست مانند جاوا اسکریپت یا این که به کار گیری از پلاگین های وردپرس مانندA3 Lazy Load

     ۸- فعال کردن کش تارنما

کش مرورگر، فضایی میباشد که بعضا فولدر ها مانند تصاویر وب سایت هایی که به آنان وارداتی ایم در آن ذخیره می‌گردد. فعال کردن قابلیت و امکان کش، سبب می گردد سرعت بار گذاری تارنما برای کسانی که مجددا به تارنما مراجعه می نمایند، ارتقا پیدا ‌نماید.

کاری که کش اعمال می‌دهد این میباشد که زمانی کاربری برای نخستین دفعه به سایتی وارد میشود بعضا داده ها مانند تصاویر آن تارنما روی مرورگر دستگاه وی ذخیره می گردد. وقتی که برای توشه آجل وارد به عبارتی وب سایت میشود نیازی به دانلود مجدد این موردها ندارد به همین عامل وبسایت با سرعت بیشتری برای وی لود میشود.

برای فعال کردن کش مرورگر برای تصاویر در وردپرس کافی میباشد از پلاگین WP Rocket به کار گیری فرمائید. با نصب این پلاگین به صورت خود کار کش فعال و تغییرات موردنیاز را جاری ساختن می گردد.

     ۹-سئو تصاویر برای تلفن همراه

اعتنا داشته باشید تصاویری که در وب سایت خویش قرار می دهید با گوشی سازگار یا این که اصطلاحا  Mobile-Friendly  باشند. چون بیشتراز ۷۰ درصد یوزرها از تلفن همراه برای مراجعه به تارنما های متعدد استعمال می نمایند. به همین عامل ریسپانسیو بودن و اکران درست وبسایت در گوشی یکی نکات اساسی بهینه سازی و از فاکتورهای اصلی در سکو بندی وبسایت هاست.

برای این فعالیت می بایست اندازه تصویر را طوری با صرفه نمائید که آموزش سئو مشهد با اندازه ورقه در هر نمایشگری هماهنگ باشد. در‌حالتی که که ورژن ریسپانسیو وبسایت خویش را فعال فرمائید دیگر نیازی وجود ندارد فعالیت خاصی اجرا دهید. وقتی که عکس های خویش را بار گذاری میکنید به صورت اتومات سایزهای مختلفی از عکس ساخت می گردد.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ پنجشنبه 30 فروردين 1403 ] 10:24 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]