تغییر اندازه تصاویر برای استفاده در وب


اصلی میباشد بدانید اندازه‌ی تصویر و اندازه‌ی فولدر دو چیز متعدد میباشند. آموزش سئو مشهد اندازه تصویر به بزرگی یا این که کوچکی یک تصویر از حیث پهنا و طول آن اشاره داراست (برای مثال ۱۰۵۰ پیکسل در ۱۰۰۰ پیکسل). و اندازه فولدر، فضای ذخیره سازی میباشد که تصویر اشغال می‌نماید (از جمله ۳۵۰ کیلوبایت).

تصاویر با بعد ها والا (پهنا و طول)، سرعت بار گذاری صفحه ها را کاهش میدهند. چون مرورگر بایستی تصویر را حتی در‌حالتی که بزرگتر از حداکثر عرضی باشد که وب سایت اکران می دهد، به‌طور بی نقص بارگیری نماید. به عنوان مثال، در حالتی‌که حداکثر پهنا بلاگ شما روی ۶۵۰ پیکسل تهیه و تنظیم گردیده باشد و تصویری با پهنا ۵۵۰۰ پیکسل آپلود نمایید، مرورگر با اینکه تصویر را به آن اندازه مهم به اکران در نمی‌آورد البته همچنان نیاز به دانلود تصویر در اندازه‌ی بدون نقص داراست که‌این سبب می گردد سرعت لود کاغذ به معیار قابل توجهی کاهش یابد.

پس حواستان باشد اندازه تصاویر را پژوهش فرمائید تا با اندازه‌ی اکران آیتم‌حیث منطبق داشته باشند؛ یعنی بایستی حداکثر پهنا و طول اندازه نمایشگر موردنظر را رسیدگی نمائید.

زمانی که بعدها درست تصاویر خویش را پیدا کردید، می بایست اندازه‌ی آن ها را تغییر تحول دهید. یک کدام از ابزارهای مطلوب برای تغییر‌و تحول اندازه‌ی تصاویر، Bulk Resize Photos میباشد.

فقط کاری که بایستی ایفا دهید این میباشد که آن را در مرورگر خویش گشوده نمائید و سپس تصاویر خویش را در آن آپلود نمائید.



آنگاه روی «Image Dimensions» کلیک کرده و پهنا و طول خویش را تهیه و تنظیم فرمائید.



بعداز تغییر تحول اندازه‌‌های مایحتاج، می توانید تصویر دستکاری‌گردیده را دانلود نمائید.

تصاویر با وضوح و باکیفیت نیز می توانند سرعت بار گذاری شیت را کاهش دهند. شاید این تصاویر از حیث بصری خوب به حیث برسند و برای چاپ شدن ایده‌آل باشند، ولی زمانی وهله به آپلود آنها در صفحه ها اینترنت می رسد بایستی یه خرده از آن چگونگی را برای داشتن کاغذ‌ای سریع‌خیس و پاسخگوتر فدا نمائید.

وضوح استاندارد برای تصاویر آنلاین «۷۲ پیکسل در اینچ (PPI)» میباشد. پیکسل‌ها (px) نقطه‌هایی می باشند که تصاویر را روی صفحه ها دسکتاپ و گوشی تشکیل می دهند. PPI در واقع به‌این اشاره دارااست که چه تعداد از این نقاط در یک اینچ از فضای کاغذ اکران ظواهر می شود.

اکثر کاغذ اکران‌های تلفن همراه و دسکتاپ، تصاویر را با ۷۲ PPI اکران میدهند؛ به این ترتیب به کارگیری از وضوح بیشتر لزوماً اکران تصاویر شما‌را عالی نمی‌نماید.

به‌طور خلاصه، مدام اندازه تصاویر خویش را متناسب با اندازه‌ی اکران آموزش سئو در مشهد موردنظر قرار دهید و وضوح تصویر را روی ۷۲ PPI یا این که کمتر نگه دارید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 1 ارديبهشت 1403 ] 10:08 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]