حفظ بودجه خزش

با اعتنا به اینکه موتورهای کاوش می بایست به میلیون‌ها کاغذ راز بزنند، آموزش سئو در مشهد منطقی میباشد که برای این عمل، حق تقدم‌بندی داشته باشند. این را هم بایستی در لحاظ داشت که منابع و امکان‌های خدمت هاستینگ سایت‌های گوناگون با هم گوناگون میباشد. ادغام این دو زمینه، میزان دارایی خزش کلی سایتتان را مشخص و معلوم می‌نماید.

به گویش معمولی، میزان دارایی خزش در واقع آن مقدار از اعتنا موتورهای کاوش میباشد که سایتتان میتواند داشته باشد. هر سایتی مقدار مشخصی دارایی خزش داراست که بایستی به طور اکانت گردیده خرج خواهد شد. شما می بایست کاری فرمائید که موتورهای کاوش بیشتر تمرکزشان را روی صفحاتی از سایتتان بگذارند که قصد سکو دریافت کردن در آنها‌را دارید.

در صورتیکه میزان دارایی خزش سایتتان تک تک گردیده باشد، موتورهای کاوش عملیات خزش و سرزدن به سایتتان را متوقف می‌نمایند تا بعدا بازگردند. در حالتی‌که دارایی سایتتان روی صفحاتی خرج خواهد شد که التفات چندانی برایتان ندارد، استراتژی seo شما با نقص‌ دور از شوخی مواجه شود.

فرض کنیم وب سایت شما 30000 کاغذ دارااست که همه در دسترس موتورهای کاوش میباشند. ضمن این 1000 برگه دیگر است که خطای 404 می دهند و 9000 شیت‌ی دیگر هم میباشند که به صفحه ها دیگر بازنشانی میگردند. براین اساس، مجموعاَ 40000 کاغذ خواهید داشت که عدد بسیار بزرگی میباشد. اکنون این را هم در لحاظ بگیرید که از آحاد این 40000 ورقه صرفا 5000 کاغذ قابل قابل ایندکس می باشند.

شاید بپرسید این چه مشکلی داراست؟ خب، با اعدادی که فرض کردیم، صرفا 12.5 درصد از صفحه ها سایتتان میتوانند در برگه نتیجه ها کاوش به اکران درآیند. بدین ترتیب، از دید تئوری 87.5 درصد از تمرکز موتورهای کاوش روی صفحاتی از سایتتان خواهد بود که حتی ما یحتاج وجود ندارد در جستجوها ظواهر شوند. این یعنی نصیب بیشتری از دارایی خزش سایتتان هدر می‌رود.

شایسته ترین چاره:

میزان دارایی خزش را از روش فولدر robots.txt مدیر نمائید. موتورهای کاوش را از دسترسی به نصیب‌هایی که نیازی به چشم شدن ندارند محروم فرمایید.

پیوند‌هایی که را که بازنشانی میگردند (پیغام 3xx)، یا این که قابل یافتن نیستند (پیغام 4xx) و یا این که خطای سرور (5xx) دارا‌هستند به روز یا این که حذف فرمایید.

با کاهش مجال لود سایتتان میتوانید این قابلیت را به موتورهای کاوش بدهید که در بازه زمانی فرصت مشخص و معلوم و میزان دارایی‌ای که به شما تخصیص داده‌اند، صفحه ها بیشتری را نظارت نمایند.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 ] 11:30 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]