پنالتی گوگل چیست؟

گوگل؛ یک پلیس اینترنتی  موتور جست‌وجوی گوگل مانند یک پلیس خبره در وب اخلاق و رفتار تارنما‌ها را رصد می‌نماید و هیچ چیزی از چشمان تیزبین وی نهفته نخواهد ماند. در‌صورتی‌که به‌طور ناگهانی آموزش سئو در مشهد مرتبه‌ی وب سایت شما با افت متعددی روبه‌‌رو شد، مطمئن باشید که خطایی از شما رمز زده و گوگل شمارا جریمه نموده است. شاید بتوان از طرق غیرمجاز و در بین‌بر جايگاه‌ی وب سایت را در گوگل ارتقاء اعطا کرد؛ البته، نباید تصور کنید که گوگل از خطای شما غافل میماند یا این که آن را نادیده می گیرد. درین نوشته‌علمی به شما میگوییم که پنالتی گوگل چیست و چطور یوزرها را از ایفا هرگونه عملیات غیرمجاز بازداشتن می‌نماید.
جریمه‌های هنگفت گوگلی
در سال 2014 گوگل اعلام‌کرد که ماهیانه بیش تر از 400000 عملیات اسپم در تارنما‌ها پیدا کرده و این رقم صرفا کسری از تعداد تک تک این نوع تخلفات در وب بوده میباشد. خواسته از اسپم، هرگونه عملیات غیرمجاز در وبسایت برای ارتقاء مرتبه‌ی وب سایت در گوگل میباشد؛ عملیاتی نظیر ساخت و ساز محتوای بی‌بهاِ زیاد یا این که ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند‌های نامعتبر. به‌این نوع سئوی تارنما، سئوی کلاه سیاه گفته می‌گردد و در صورتی گوگل با یاری الگوریتم‌هایی نظیر پنگوئن یا این که پاندا این تخلفات را شناسایی نماید، شما مشتمل بر جریمه‌ یا این که پنالتی گوگل خواهید شد. رایج‌ترین جریمه‌ای هم که گوگل برایتان در حیث میگیرد، افت ناگهانی درجه‌ی تارنما شماست که در فیض‌ی آن ترافیک تارنما نیز به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌نماید.
آیا پنالتی گوگل به عبارتی الگوریتم جریمه گوگل میباشد؟
برای جواب به‌این سؤال می بایست مقداری موشکافانه‌خیس پنالتی گوگل را رسیدگی کنیم. در واقع جریمه گوگل به دو طریق واقعه میفتد؛ جریمه‌ی دستی یا این که جریمه‌ی الگوریتمی. در جریمه‌ گوگل از نوعِ دستی، پرسنل گوگل، متوجه خطای وبسایت شما میگردند و معمولا این حادثه هنگامی‌ می‌ افتد که سایتتان وضعیت به کار گیری از گوگل را نقض نماید؛ برای مثال انتشار ویروس، ریدایرکت یا این که خرید لینک و پیوند. هنگامی که شما یک پنالتی گوگلِ دستی اخذ میکنید می بایست به گوگل درخواست دهید که سایتتان را مجددا ری‌ایندکس نماید تا مجدد به لیست نتیجه ها گوگل بازگردید. در مقابلِ طرز دستی، جریمه الگوریتم گوگل وجود دارااست که به‌شکل خود کار و سوای مداخله‌ی شخصی ایفا میشود. این نوع جریمه بوسیله الگوریتم‌های پیاده سازی گردیده‌ی گوگل برای جايگاه‌بندی وبسایت‌ها اعمال می‌گردد و معمولا پیوند‌های نامعتبر و محتواهای ضعیف یا این که نامرتبط را مقصود می گیرد. این نوع پنالتی گوگل برخلاف جریمه‌ی دستی، شمارا از لیست گوگل حذف نمی‌نماید، بلکه مرتبه‌ی شما‌را کاهش خواهد اعطا کرد.
اشکال کارت زردهای گوگل
شما ممکن میباشد از روی خطای عمدی یا این که غیرعمدی مشتمل بر پنالتی‌ گوگل گردید. 5 نوع رایج از پنالتی گوگل وجود دارااست که عبارتند از:
جریمه برای لینک و پیوند‌های غیرطبیعی: پیوند‌های ورودی یا این که خروجی از تارنما شما که تصنعی یا این که فریبنده به‌لحاظ می‌رسند و الگوریتم پنگوئن آنان را شناسایی می‌نماید؛.
جریمه‌ برای هرزنامه‌های ساخت گردیده به وسیله مخاطب: در صورتی یوزرها تارنما شما اسپمر باشند، سایتتان مشتمل بر این جریمه شود؛ حتی در حالتی که شما هیچ نقشی در ایجاد این اسپم‌ها نداشته باشید.
جریمه برای وبسایت هک گردیده: در‌حالتی که یک وبسایت هک گردد؛ بدین معناست که تارنما ایراداتی دارااست که می تواند آن را ارعاب نماید و گوگل توقع دارد که وب سایت، اصطلاحا، از هر نوع زخم‌پذیری پاک باشد. نکته‌ی جذاب این میباشد که گاهی شما حتی «وب سایت هک گردیده» هم نیستید؛ اما گوگل شما‌را به‌تیتر وبسایت «اسپم خالص» برچسب‌گذاری و جریمه می‌نماید.
جریمه برای کلوکینگ یا این که هرگونه ریدایرکت فریبنده: کلوکینگ به محتوایی گفته میشود که برای ربات‌های گوگل و بازدیدکنندگان تارنما به دو صورت متعدد آرم داده می گردد. ریدایرکت فریبنده نیز صفحه ها ایندکس گردیده‌ای می باشند که محتوایشان با غرض بازدیدکنندگان از سرچ، هیچ ارتباطی ندارد. گوگل بدین دو نوع محتوا برخورد علامت خواهد اعطا کرد.
جریمه برای محتوای بی‌قیمت: در صورتی‌که محتوای شما ضعیف، تکراری، نسخه برداری گردیده یا این که غیرمرتبط باشد، گوگل آن را بی‌قیمت دانسته و وب سایت شمارا بابت آن جریمه می‌نماید.
الگوریتم‌های خبرکش
الگوریتم‌های پاندا، پنگوئن و مرغ‌ مگس‌خوار، الگوریتم‌های گوگل پنالتی آموزش سئو مشهد می‌باشند و میتوانند تارنما‌هایی که مشتمل بر محتوای ضعیف یا این که تکراری، لغات کلیدی اسکن گردیده، مجال بازگذاری آرام یا این که کمبود پیوند ورودی می‌باشند را شناسایی و جریمه نمایند.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ] 11:03 ] [ mohammadsrc ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]